In een eerder topic heb ik geschreven dat ik misschien met mijn zoontje naar Vietnam wil gaan ergens in april/mei. Dan is hij ongeveer 5 maanden oud. Maar nu een andere vraag, hoe kan ik op de bestemming zelf mijn zoontje vervoeren? Dus in een kinderwagen of in een draagzak of iets anders? Ik heb begrepen dat een buggy nog niet mag als hij nog niet zelfstandig kan zitten, dus dat valt dan af. Een rugdrager mag ook nog niet om dezelfde reden. Blijft er dus alleen de kinderwagen over of een draagzak. Maar een kinderwagen lijkt mij zo onhandig. Zo groot en de wegen daar zijn ook niet al te geweldig. De enige optie is dus de draagzak, maar hoe kan hij daarin dan slapen? Hoe hebben jullie dat gedaan met jullie kleintjes?
Een buggy die in ligstand kan en dan op de zachte voetenzak. Onze dochter kon zo heerlijk liggen en sliep wanneer ze wilde. De draagzak is ook handig voor onderweg maar dan meer voor de vliegreis e.d.
Wij namen een buggy mee en een draagzak. Ik zou beide weer meenemen. In jullie geval dan de kinderwagen en een buikzak. Sommige plaatsen kan je goed rijden met wagen, maar sommige plaatsen helemaal niet, dan ik een buikzak ideaal!