Dag dames, Op de negenmaandenbeurs heb ik een soort van trip trap stoel gezien,maar dan wel met een voorblad erop, die er tevens af te halen is. Ik weet toch echt niet meer van welk merk deze was. Is er iemand die dit weet, die toevallig naar de negenmaandenbeurs is geweest en deze stoel ook heeft gezien? Of weet iemand gewoon zo al over welke stoel ik het heb? Groetjes, Sannie
dat is toch gewoon een meegroeistoel?? die hebben ze in verschillende merken o.a. van tiamo. Search result page products
Ik weet niet wie er op de beurs stond want ik ben er niet geweest. Maar ik weet wel dat er een bedrijf is dat een blad heeft ontwikkeld voor de stokke zelf. Weet ook niet hoe het heet, maar heb dit 1 jaar geleden op de beurs gezien.
Heb je niet gewoon de tripp trapp zien staan met het blad erop van 4smallones. Dat is een doorzichtig blad wat je er heel gemakkelijk op en af kunt halen, ik heb hem ook en ben er echt super blij mee....goede koop geweest. Past perfect!
Ja die bedoelde ik dus. Bedankt voor de naam!!! Ik heb de website van 4smallones gelijk gevonden. Dus als ik het goed begrijp past dit blad op elke trip trap stoel????? Liefs Sannie
voor de tripp trapp heb je nu ook een blad!! niet van stokke zelf maar van een ander merk. playtray heet t