Hi dames, Effe jullie hulp. Ik dacht eerst... we doen het op goed geluk...we wachten op mijn lichaam wanneer deze mijn vruchtbare periode aangeeft maar....IK BEN HET NU ZAT! Hij houdt me de hele tijd voor gek! Hahaha! (Moest effe eruit!) Check dit: 24 okt '09 - ongesteld geworden 21 nov '09 - ongesteld geworden 17 dec '09 - ongesteld geworden 10 jan '10 - ongesteld geworden Ik voel de ene keer wel iets en de andere helemaal niks. gan nu overstappen. Wat is makkelijker en natuurlijk nauwkeuriger. De ovulatie testen of het temperaturen? Alvast bedankt! Channel
Ik zat een beetje met hetzelfde dubio als jou en ik kies voor de ovutesten. Je weet dan wanneer je je ei hebt en wanneer je dus vruchtbaar bent en moet klussen, en met tempen zie je achteraf geloof ik wanneer je je ei hebt gehad. Dat vond ik zelf niet zo handig want dan blijft het steeds een beetje schatten.
Temperaturen geeft aan DAT je eisprong zeker weten is geweest . Een ovutest geeft aan dat er een eisprong aan zit te komen, maar geeft GEEN garantie dat je daadwerkelijk een eisprong gaat krijgen. Ik heb altijd getempt! En als je dat een paar rondes doet, dan zal je vanzelf een goede indruk van je cyclus krijgen! Mits uiteraard op de juiste manier (ook in het weekend ) Je gemiddelde cyclus is trouwens 26 dagen en dat is best mooi hoor
Dank je dames! @AstridDi@ Nou meid, misschien heel onwennig hoor! Maar ik weet er gewoon geen raad mee! Denk dat ik gewoon vanaf vandaag gewoon een paar keer ga klussen...weet zeker dat ik geen klachten ga krijgen van mijn wederhelft. Ik weet gewoon niet hoe ik dit anders moet aan pakken, berekenen gaat me fout af!? Echt een kluns! Ga maar kijken hoe dat gaat en als het dan niet lukt gaan we iets anders proberen! Moet eigenlijk niet zo klagen...er zijn anderen die langer bezig zijn! Beetje ego van mij!
Als het deze maand niet raak is, dan ga ik ook maar eens beginnen met tempen. Ik heb het lang uitgesteld, en heb het rustig aan gedaan ( wel genoeg seks gehad ) Ben nu 7 maand bezig, dus wil wel mezelf nu eens een handje mee helpen, en weten wanneer mijn ei is. Ik voel het niet, omdat ik wel vaker buikpijn heb, ivm vervelende darmen. Ook kan van het slijm geen idee krijgen hoe of wat. Het is soms wel rekbaar, maar dan een paar dagen, en dan week niet, en dan weer wel...dus tjah...alleen de geur is aan het einde van mijn cyclus wel vies... ik ruik het soms bah...