heeft iemand dit wel eens gevoeld. ik heb dus gisteren mijn eisprong gehad, en deze voelde vreemd ,, nou ja vreemd, begon met steekjes aan de rechterkant en in de ochtend kreeg ik ongi gevoel en toen trok het door naar mijn linker zijkant en de rest van de dag heeft zowel de linker als rechter kant zeer gedaan. heeft iemand dit ook wel eens gehad en voelde dat ook een beetje zo ? xxjes van nieuwsgierige bolly
Hi meis, Na je eisprong kan het wat gevoelig blijven, dus ik denk niet dat het een dubbele is, maar gewoon een enkele met wat napijn.
oo ja dat kan maar komt heel zelfde voor en vroeg mij af of dat mensen dat wel eens hebben gevoel bij v vrouwen die een twee eiige tweeling hebben gehad. maar we zien wel,, zodra ik het weet laat ik het weten bedank voor jullie antwoorden smak xx
Dubbele eisprong houdt in dat je beide eierstokken een eitje rijpen en laten springen. Zo ontstaan twee-eiige tweelingen. De eitjes springen vrijwel gelijk, misschien een paar uur ertussen. Maarru.. geen idee hoe het voelt. Spannend!
Het klinkt als gewone eisprong-pijn. Ik voel dat ook aan beide kanten en in mijn hele buik en rug. Een dubbele eisprong voelt niet anders dan een enkele, weet ik uit ervaring. Een dubbele eisprong is over het algemeen niet aan elke kant eentje, maar twee in dezelfde eierstok.
aaa twee aan een kan,, dacht dat het apart was. wat is een vrouwen lijf soms vreemd he tja ik wacht het maar lekker af hihih. mocht het deze maand gelukt zijn en het zijn er twee dan zal ik het zeker even in deze topic laten weten .. komt in mijn familie voor dusss wie weet ik ga maar even met mijn big butt op de bus van 9 maanden wachten ( wacht bankjeeeeeee )
Hallo dames, Bolly bedankt voor het mee doen aan de poll op "mijn" onderwerp DUBBEL EISPRONG! Ik heb op dit moment aan beide kanten een eitje groeien. Ik heb pcos dus sta onder controle bij de fertilarts. Ik heb inwendige echo's om te zien of de medicijnen(clomid 150mg) werken. Er waren dus 2 eitjes te zien links 18.5mm en rechts 16.5mm dit was woensdag dus ze zullen nu flink groter zijn, hoop ik! Ik voel ze heel duidelijk, heb al ruim een week steken aan beide kanten. Dit is voor mij de eerste x dat er 2 eitje groeien dus heb meer ervaring met 1 eitje en die steken voel ik dan alleen aan de kant waar het eitje groeit. Na mijn eisprong heb ik altijd een soort van ongie krampjes, en dat voel je wel over de gehele onderkant van je buik. Mag ik vragen waarom je antwoord op de pol tweeling zwangerschap is? gr ECL
Ik heb een spontane dubbele eisprong gehad, eentje links en eentje rechts. Dit heb ik gevoeld, maar dit is ook gezien op een echo (kreeg ik na een vroege miskraam). Het voelde net als een enkele eisprong, alleen binnen een paar uur aan de andere kant ook Over een week of vier maximaal worden mijn mannetje en ik ouders van de tweeling. Groetjes!
ik wou even lezen wat anders hadden geantwoord in de pol, vandaar .je kan dat niet zien als je niet stemt dus sorry daarvoor. wel heb ik een korte zwangerschap gehad en ook die keer had ik het gevoel dat ik een dubbele eisprong had. dus ik ben benieuwd wat er uit deze maand komt xx
cool topic. Ik heb ook het gevoel een dubbele eisprong te hebben gehad. Had een positieve ovutest en de dag erna voelde ik links onderin steekjes. daarna begon de ongipijn al wat. een paar uurtjes later rechts wat steekjes en de rest vd dag ongipijn gehad. Bij on zit bij beide tweelingen in de familie en ik roep al jaren: wij krijgen vast een tweeling Ik hou dit topic in de gaten en zal ook laten weten als ik zwanger zou zijn of het er 1 of 2 zijn (hihihi eerst maar eens zwanger zien te worden)
hey dames, Bolly spannend! Je kan vrijdag testen toch? ik ben aan het duimen voor je! Emmalotte voor jouw is het ook spannend, waarneer is je eisprong geweest? En waarneer ga je testen? Zo te zien zou je een tweeling ook helemaal niet erg vinden, dus duim voor je dat het zo is! Maar net zoals je zegt, eerst maar ens zwanger zijn en dan zie je het wel! Luca voor jouw is het ook spannend! Wordt je ingeleid? Goh wat zullen jullie blij zijn zeg, met jullie 2 wondertjes! All Volgens mij is toch gisternacht mijn eisprong geweest. Mijn temp is sinds gister aan het stijgen, mijn baarmoeder mond is weer harder en het is erg droog daar beneden. Donderdag moet ik bloed laten prikken en ik wordt dan vrijdag rond 16.00 gebelt met de uitslag. ze gaan mijn progesteron waarde bekijken. Het is dus heel spannend! Nou heb ik ook nog exames donderdag en vrijdag! gr esmay
het esmay spannend zeg allemaal voor je, ik zal ook voor je duimen als het goed is moet ik rond volgende week zondag ongi worden dus ga inderdaad al vrijdag een beetje voor testen. heb vandaag echte flinke steken aan alle twee de zijkanten,, dacht dat het eerst lag aan mijn darmen maar daar zit alles goed ihihi en het is vrij dichtbij aan de voorkant van mijn schaambeen . en succes met je examen he gaat vast lukken
Hoi bolly, Spannend! je voelt dus aardig wat gebeuren daar benede, hoop dat het iets heel positiefs betekent! Zondag is je nod, oke en je gaat vrijdag al testen. Hoop dat er dan al genoeg hcg in je bloed zit, maar dat is afwachten. En je kan wat later weer testen, ik kan ook nooit tot mijn nod wachten hoor! Ik heb aan het begin van de middag veel steken rechts gehad en daarna meer in het midden. Soms schiet het gewoon door in mijn vagina. Af en toe is het erg pijnlijk echt zoals een flinke ongie kramp, maar het is heel kort, net als steekjes. Mijn hele onderbuik voelt beurs, niet als ik het aanraak maar van binnen. Hoop dat we beide met goed nieuws komen, ik moet alleen wel een week langer wachten dan jij! Duim voor je! gr ecl
hey hierzo precies het zelfde , vandaag dag 7 na mijn eisprong en heb echt het gevoel dat ik ongi wordt of zo en een steken soms lijkt het net of ik door een breinaald wordt gestoken klink allemaal goed positief, ik hou ook jou forum vraagje in de gaten. xx bolly ( erg he dat gewacht )
hey bolly, Mijn temp stijgt nog steeds en mijn borsten zijn weer volop groter! ik heb van mezelf al cup G dus das lekker . Verder heb ik inderdaad ook van die steken, maar vooral een soort druk op mijn onderbuik. Nou spannend! Het is nu trouwens dag 4 na mijn eisprong! gr ecl
ooo cup G dat wordt nog wat dan ihiihih.. ik heb een c dus hoop dat het niet groter wordt dan een D of zo , maar van die korte zwangerschap waren mijn borsten al 2 cm ( de omvang ) meer geworden uuu dus ik weet niet of dat bij een D blijft,, mijn man gelijk ooo lekker nou denk niet dat hij dan maar ook mag aan zitten vanwegen de pijn hahahah nou ik heb nu nog 5 daagjes te gaan voor nod, steken zijn eenmiddels weg, wel wat zwaar gevoel en een beetje nou ja zwaar hoofd net of er hoofdpijn zit aan te komen ??? moi niet weten ooo nu maand 13 en ik wordt maar meer ongeduldig ,, gek ???? hoe kan je iegenlijk anders als je graag een kindje wilt . meeste mensen zeggen je moet er niet zo mee bezig zijn,gaat een beetje moeilijk als je een breinaald aan steken krijgt ihihi.. ach ja ik duim voor ons xx