shoppen

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 15 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nu zo'n 8 maand na de bevalling begin ik er weer normaal uit te zien kwa figuur... heb (bijna) mn oude gewicht terug van voor beide bevallingen en ben dus aan het opruimen gegaan in mijn kledingkast... ik had bedacht om alles wat ik al 1 maand niet aangehad heb weg te gooien en zo bleef er dus weinig over... ik had ook alleen nog maar van dat saaie zwart erin hangen bleeegh was er zo zat van dat ik vanavond lekker de stad in ben gegaan en echt alles nieuw heb gekocht... helemaal fleurig! ook gelijk nieuwe laarzen gekocht en makeup, nagelakjes en al die dingen... en dus de kleding in een maatje minder:D wat voelt dat fijn zeg! weer leuke strakke truitjes en met de mode mee... na mijn zwangerschappen baalde ik zo van mn buik oooh bah ik liep er dan ook niet meer echt leuk bij voor mijn gevoel en voelde me echt klote... haalde ook bijna geen kleding meer... eerder deed ik dat zeker elke maand een nieuw setje erbij halen met alle bijpassende dingen zoals schoenen en makeup, parfum, tassen en noem het maar op... ga dat vanaf nu dus ook weer invoeren hoor heerlijk:D ben weer helemaal happy:p

2. Female

Female Niet meer actief

Heerlijk zeg ben jaloers op je! (lekker shoppen)
    Zou graag alles willen weggooien wat ik niet leuk meer vind maar dan moet ik de helft vd week in mn blote kont de straat op :D
    Echt even geen geld voor kleren, maar heel hard nodig, en mijn handen jeuken om nieuwe dingen te kopen. Binnenkort hopelijk ;)

Geniet ervan, is ook lekker he om je weer echt vrouw te voelen ipv alleen mama :)

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    een vrouw kan zó gelukkig worden van shoppen!:D
    heerlijk!

4. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ik heb zelf nooit echt veel geld gehad en in december mocht ik te winkelen met mijn zusje met maar liefst 200 euro! Nou echt geweldig! Heb nu zelfs nog wat geld ervan over, zodat ik nog eens wat leuks zomaar kan kopen haha. Dus binnenkort nog maar weer eens!

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja geweldig voelt dat he! en als je niet zoveel te besteden hebt dan kan je ook eens proberen wat oude spullen te verkopen via marktplaats en daarvan lekker gaan shoppen....!

6. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

volgens mij ben ik echt een beroerde vrouw, ik heb namelijk een bloedhekel aan shoppen :$

Kleding klopen vind ik echt een hel. Schoenen ben ik wel echt dol op maar ook daarmee ben ik op een gegeven moment klaar.

Echt een slechte vrouw hihi

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

o heerlijk meis
    je kast zal er nu wel fleurig bij staan nu

xxx

8. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Heerlijk meid , geniet er maar lekker van !!! Hier ook iemand die hoognodig moet shoppen maar eerst is dochtertje aan de beurt en daar heb ik bijna alles voor binnen en dan mag ik :D:D Het is ook heel erg nodig , ben 15 kilo afgevallen en letterlijk geen 1 broek past nog fatsoenlijk , zitten allemaal wijd en zijn ook niet meer echt voor de zomer , heb gelukkig wel nog genoeg jurkjes die nog wel kunnen met een legging eronder :)....

Deel Deze Pagina