Hallo allemaal, Bij mijn zoontje hadden wij in de maxicosi een lodger shelter inwikkeldeken. Helaas zijn we deze maxicosi ergens kwijt geraakt en zo ook de inwikkeldeken. Nu hebben we inmiddels een andere maxicosi voor onze dochter met een voetenzak. Maar die zak vind ik dus niks. Ze zit er niet helemaal lekker warm in. Dus ik ben eigenlijk weer op zoek naar een inwikkeldeken. Nu hebben we goede ervaringen met de shelter, maar ik gebruik deze niet als draagdoek en dan zit er wel een hoop overbodige stof aan. Dus nu ben ik benieuwd welke inwikkeldeken (wel een warme ivm de komende maanden) jullie gebruiken voor de maxicosi. Ik wil er dus een waarin mijn meisje geen jas aan hoeft. Groeten, Mariska
Hoii juf mariska, Ik heb gisteren toevallig bij de kruidvat die van Bambino gehaald... Is voor de maxi cosi geschikt en niet duur... Misschien vind je het wat.
Wij hebben zowel de Babino van Kruidvat als de Lodger gebruikt, maar ik was toch meer tevreden over de Lodger. Terwijl wij hem ook bijna niet als draagzak gebruikt hebben. De Bambino werkt goed als je baby nog klein is, maar later waren haar schouders niet meer bedekt en kon ze haar handjes er onder uit krijgen en moest ze dus toch een jasje aan. Bij de Lodger zat ze gewoon helemaal ingepakt.
Puckababy the gogo leek mij een heerlijke wikkeldeken die geschikt is voor maxi-cosi. Riempje hoeft niet door een gat maar kan tussen de beentjes door.
De Lodger Wrapper Motion! Je kunt de beentjes apart inwikkelen zodat er een soort broekspijpen ontstaan. Dan kun je de gordel van de maxi cosi gewoon gebruiken zonder dat je de riempjes door gaten heen moet halen. Veel veiliger en handiger als je de baby in noodgevallen snel uit de mc moet halen. Ik vind hem erg handig en lekker warm, zeker met de capuchon.
Ik had ook de puckababy gogo, echt heel erg tevreden over. Makkelijk en lekker warm. Heb nu in de buggy een lodger bunker ben ik ook heel blij mee.
Heb zojuist via marktplaats een lodger shelter kunnen kopen voor 25 euro. Helemaal in een leuke kleur en nog zo goed als nieuw!