OSSEWORST!!! en op de andere kant van me broodje, besmeurd met roomkaas en als ik weer nachtdiensten draai REDBULLLLLLL....!!! sjit wat mis ik die hahaha
hmm broodje filet american met uitjes, een goed glas wijn, een biefstukje, carpaccio hmmmmmm! een broodje zalm gewoon zonder erop te letten of het nu wel of niet vers is!
Ik eet dit regelmatig.....om mezelf even op te peppen. In verband met zw.suiker mag ik geen snelle suikers meer en hou me daar ook aan. Dus ik mis mijn glaasje appelsap eigenlijk nog het meest. Als ik daar aan toe ga geven, kan ik mijn dieet wel in de wilgen hangen.
Slim dat je t niet drinkt, staat nl duidelijk op t blik dat t niet geschikt is voor zwangeren. Je mag GEEN energie drink in de zwangerschap!!!!
Eet jij nu ook gewoon zalm? Hoe weet je dan dat het vers is? Ik heb er zoveel zin in!!! Lekker met roomkaas. Als je op nederlandse roomkaas (van c1000) alleen melk ziet staan zal het wel van gepasturiseerde melk zijn toch?
Smeerleverworst wil ik al hele lange tijd gaan eten. Ik weet dat je een heel klein beetje leverproducten mag eten maar ik wacht totdat de kleine is geboren voordat ik het ga eten omdat ik me afvraag of ik me nog wel kan inhouden met 1 plakje brood met leverworst
Smeerleverworst doe ik wel, maar wel max een boterham of twee halfjes besmeerd. Vanwege de vitamine A
Hier gaat het Filet american Martino worden op een hard broodje! Jammie jammie. En een witte boterham met keulse leverworst. Ik zal toch echt nog even moeten wachten. Liefs