Hier ook borstvoeding dus sowieso nog geen alcohol. Maar heb daar toch niet zo een behoefte aan eigenlijk....
Er is echt niets wat ik mis tijdens mn zwangerschap? Eens in de zoveel weekenden drink ik heerlijk met manlief een biertje mee want de 0,0% alcohol biertjes smaken me prima. Rauw vlees enzo lust ik toch niet, dus ik mis hier echt helemaal niets!
Mahonnepon, tenzij je alleen exclusieve au lait cru kaasjes blieft, gewoon nu al lekker aanvallen op die brie hoor!
Ik mis hier echt niks.. Houd niet van vis, rauw vlees en alcohol.. Maar misschien toch maar een keer filet americain proberen, nog nooit gehad namelijk!
Een lekker stokbroodje filet americain en eentje met osseworst. Als ik dan nog trek heb een lekkere biefstuk, dus geen doorbakken schoenzool Nog 6 weken wachten
Een lekkere ossehaas tournedo en een rosé of prosecco heb ik gegeten en gedronken nadat ik was bevallen.
Ik eet nu hetzelfde als wanneer ik niet zwanger ben, al die dingen die niet mogen vindt ik zoiezo niet lekker... Maar wat ik nu wel begin te missen is een lekker glaasje port of Ierse turfgestookte whiskey... Maar in verband met borstvoeding moet ik daar nog wat langer mee wachten, sterker nog dan wordt m'n dieet alleen maar strenger... Eerste half jaar borstvoeding is mijn dieet volledig lactose vrij om te voorkomen dat ook dit kindje lactoseintolerantie krijgt)
Ja ik lees ook bij bijna iedereen wel alcohol, maar ik hoop toch nog heel wat maandjes alcohol vrij door 't leven te gaan met een baby aan de borst! Ik ga ook de laatste zwschapsweken koemelkvrij en tijdens de borstvoeding koemelkvrij want dochter was vanaf de eerste dagen al aan het huilen door de koemelkallergie. Dat hoop ik nu voor te kunnen zijn.
Pfff krijg gelijk trek... Sushi, capacio en een sigaret zijn de dingen die ik mis. Ik wil ook bv gaan geven dus dat word nog even wachten... Sushi, biefstuk etc mag wel gewoon hè met bv? Ik drink zelf niet maar ken vrouwen die bv geven en dan bv direct na net bv geven een wijntje drinken, 3 uur later als je kindje komt schijnt het dan weer uit je lichaam te zijn klopt dat? Vraag dat niet voor mezelf want lust geen alcohol maar gewoon interesse...
Is inderdaad de vuistregel debo (op voorwaarde dat je t bij 1 glaasje houdt) maar een pasgeboren babytje wil geen drie en een half uur wachten, ervan uitgaande dat jij ook nog wel tijd nodig hebt om je drankje te drinken, op de volgende voeding. Als vegetarier heb ik geen stukje sushi hoeven laten staan
Sushi , carpaccio, filet american en een broodje rauwe tartaar ik heb er zo'n trek in mmmmmmm nog even geduld hahahaha