Stokbroodje gerookte zalm met een heerlijk groot glas droge witte wijn! Het water loopt me al in de mond!
Een stokbroodje filet american. Ik ben daar eigelijk kei verslaafd aan, maar nu met mijn zwangerschap moest ik echt even afkicken Ik heb al tegen mijn man gezegt dat hij als eerste stokbrood met filet moet kopen voor mij. hhahaha
Heerlijke tournedos, medium gebakken. Lekker met gebakken ui en champignons. Mmm ik kijk daar zo naar uit!! Filet american, rauw tartaartje, carpaccio. Sushi! Gerookte zalm. Krijg honger van dit topic Alcohol drink ik bijna niet, ook totaal niet gemist.
Nou das dan helder haha maar drink niet dus dat zal ik dan weer niet missen...tja dan mis je sushi niet nee, wat je niet kent mis je ook niet hè haha
Nee joh, ben juist gek op sushi: met komkommer, met van die japanse wortel, met ei, tofu of zeewier, of zo'n heerlijke grote handroll met avocado In Amerika kon je gebakken nori blaadjes met wasabi smaak kopen... totaal verslavend!
Oh ik bedenk nog wat: een heerlijk stuk citroen merengue taart van Koekela! (voor de Rotterdammers onder ons). De geklopte rauwe eiwitten heb ik de laatste maanden toch niet aangedurfd, wilde ze ook weer niet bellen als er getrakteerd werd om te vragen of het toevallig gepasteuriseerd eiwit was
Een wrap met gerookte zalm, stokbroodje filet american, zacht gekookt eitje..... Dat zijn toch wel de dingen die ik het meeste mis! Ben niet zo'n drinker maar een glas rose of een zoete witte wijn zal tegen die tijd ook wel weer lekker zijn Nog hooguit 11 weekjes wachten
heerlijk,wijn bij m'n eten. is het tenminste weer leuk om uit eten te gaan! en een lekker biertje op terras is ook goed!
Groot glas rode wijn! En heel veel broodjes leverworst:d (mag nu ook weet ik, maar kan mezelf echt niet beheersen met maar 1 per dag dus ik eet het nu gewoon niet)
Zo te lezen eet ze dan ook stukjes rauw gehakt tijdens het maken en dat mag dus niet Ik lust heel veel dingen toch al niet. Het enige waar ik naar uitkijk is een hele berg broodjes met likkepot en natuurlijk sushi maar ik eet nu gewoon die met komkommer en de unagi want die is niet rauw.
Ik doe mee met Tulip en ga voor de gerookte zalm. Daar heb ik werkelijk iedere dag wel trek in. Verder hou ik normaal best van een goed glas wijn, maar die mis ik niet zo. Net als sigaretten. Ik ben een gezelligheidsroker, maar ook dat mis ik totaal niet (komt natuurlijk ook omdat ik nu niet drink).
Na de zwangeschap én na de borstvoeding: POWERBOOSTER!!! Omg, wat heb ik dat gemist!!! Weet eigenlijk niet of ik trouwens wel een blikje moet gaan nemen dan. Ben namelijk flink verslaafd geweest. Moest elke dag 3-4 blikjes drinken. Kon niet meer zonder. Dag van positieve zwangerschap, direct gestopt (na ruim 5 jaar dat dagelijks gedronken te hebben) Maar mis het nog steeds elke dag!
Hier heb ik in de kraamweek bij mijn dochter alleen maar carpaccio en rode biefstuk gegeten. Deze keer weer hetzelfde. Op de een of andere manier heb ik als k zwanger ben ook meer zin hier in.