Oh grote bekers Cappucino of latte macciato....heeeeeerlijk... Met carpacio.. Ik heb zo n behoefte aan rauw vlees, stom he...of filet american, of heeeeeel veeel pate....
Een McFlurry met mars. Wegens zuurbranden heb ik de hele zwangerschap niet toegegeven aan deze ... drang.
Pff gelukkig dan maar, had het ook nergens gelezen dat het niet mocht, en ik ben er hartstikke gek op!
Alcohol( sangria, witte wijn, kriekbier). Massa's koffie en cola. Broodje preparé/rosbief/rauw gehakt. En ik ga ook mijn fruit eens NIET spoelen, lekker peuh.
Zodra ik stop met borstvoeding neem ik een heerlijke koude Hertog jan! Wat eten betreft ga ik na de bevalling lekker aan de zalm. Op een italiaanse bol met roomkaas en wat sla. Nu al zin in..
oh een heerlijk broodje carpachio met rucola en pijnboompitjes en het eerste diner MOET biefstuk zijn!
Oh dat is bij mij zeker weten: amerikaan filet op brood en m'n vaders pannenkoeken met stroop. (de pannenkoeken in verband met m'n diabetes, het is belangrijk om m'n waardes heel goed te houden in m'n zw en door pannenkoeken gaan ze door het dak heen dus pas weer na m'n bevalling)
Oeh lekker allemaal! Ik ga voor de SUSHI (kan echt niet meer wachten haha) en daarna voor carpaccio en een lekkere biefstuk!
Wit pistoletje met Filet Americain en uitjes en augurkjes! Daarna een bord carpaccio, en als hoofdgerecht een tussen raw en medium biefstuk in! Aaah heerlijk! Begin nu al te watertanden