Die van ons is dol op krentenbollen, net als onze zoon. Als hij een krentenbol eet dan deelt hij die altijd met onze kat
Rozijntjes. En ik heb ook een kat die plastic zakjes likt. Edit: na het verder lezen in het topic zie ik dat plastic fetisj niet uitzonderlijk is
Hij eet echt alles maar 't gekste is ui en Surinaamse sambal.. verder eet hij ook onderdelen van z'n speelgoed waardoor hij al een keer geopereerd is geweest
Haha. Gekke katten. Die van mij eet banaan en tomaat. Mijn vorige kat was dol op aardappelschillen. Ze ging altijd naast je zitten als je aan het aardappelschillen was. Als ze de kans kreeg likte ze de rauwe aardappels af.
Een hoop van het bovenstaande, maar het meest vreemde vind ik rauwe ui uitgedroogde blaadjes van mijn basilicumplant (niet de verse!)
Haha, geweldig topic dit! Onze kat is nogal kieskeurig.. Natvoer met groente: blijft de groente liggen.. Vlees lust hij alleen rauw, dus een stukje wat overgebleven is van het avondeten blijft bijna altijd ook liggen.. Favoriete gerecht: Spaghetti, met tomatensaus.. Het gehakt eet hij dan omheen
mijn kat is al weer een aantal jaren overleden maar hij was echt gek op marshmallows en kauwgom, zo idioot!
Mijn sphynx is gek op spruitjes..... En op zoute stokjes. Ook kauwt ie op wattenbolletjes/wattenschijfjes
Plastic. hij maakt kastjes open waar de tasjes liggen en heeft de bodem er dus uitgegeten, heel handig als je in de supermarkt staat en je kan door je tasje heen kijken 😂😁 Het valt pas op hoeveel plastic je in huis hebt als je het echt moet weggooien en verstoppen voor de kat.
Galiameloen. Zodra daar een mes in word gezet staat hij meteen in de keuken. Verder proeft hij alles wat mn jongste op de grond gooit tijdens het eten.