Hier eten de katten hun brokjes, rauw vlees wat ze kunnen pikken als ik aan het koken ben en er wil er nog wel eens eentje een worm of spin mee naar binnen nemen om op te peuzelen (of voor mij te laten liggen helaas).
Nou ik kan er nog eentje aan toevoegen. Ik was gisterenavond zo ontzettend moe dat ik na het eten van een stamppotje aardappel/spinazie het bord op de eettafel had laten staan met het idee: dat komt straks wel. Vervolgens vergeten. Vanmorgen zag ik het bord weer staan, maar dan wel vakkundig schoongelikt door een kattentongetje Aardappel en spinazie blijkt dus ook erg lekker.
Boontjes uit pot...jat ze zo uit de pan als ze de kans krijgt....terwijl die nog op het vuur staat! Verder patat, en konijnen wild 😱 liggen er hier soms stukken van in de tuin.
brood! hij probeert zelfs steeds de voorraadkast open te maken om het brood te pikken. en hij vind bloemen ook wel lekker.
Nou, die knoeperd van ons komt net met een koffiepad voorbij gehuppeld.. Wat ie er mee van plan was weet ik niet maar ik heb hem toch maar afgepakt. Z´n bak met brokken zat nog halfvol, anders zou ik denken dat ie uitgehongerd was.
Een spruitje het was dat mijn man het gefilmd had, anders had ik m nooit geloofd! Daarnaast is onze kater dol op vleeswaren, kaas en brood
Natuurlijk. En hij liep me nog achterna ook om te kijken wat ik ermee ging doen ook. Heb er maar gelijk een bakkie mee gezet.
Onze poes eet graag poezenvoer, vers vlees en drinkt graag warme melk met honing. Maar dat krijgt ze niet vaak. Bloemen water drinkt ze ook wel graag of water uit de regenton. Ik zou bijna denken met alle verhalen die ik lees, dat onze poes een rare poes is.
Kippensoep Rozijntjes En van de week liet dl een stukje mandarijn vallen. Kat liep net langs, kijkt, hap en slik en liep vervolgens weer door.
Galia meloen hij word zwaar vervelend als ik hem dat niet geeft slagroom danoontje ijsjes vooral met room Ze eten bijna alles wat wij ook doen
Mijn eigen 2 katten zijn echt brokken verslaafd, eten geen blikvoer niks. Buiten zit er een zwervertje en die eet echt alles wat los en vast zit, vlees / vis / groente meneer is heel dankbaar. En de kraai met een halve snavel komt dagelijks kattenbrokken halen omdat hij geen zaden kan eten, elke ochtend trouw komt kat en de kraai naar me toe als ik de achterdeur open doet.