1 kat eet Tomaat, meloen, mosselen! En de oudste kat ging er zelfs vandoor met een stukje brie!! droog brood , en legkorrel van onze kippen eet hij ook
Wij hebben geen katten, maar vroeger bij m'n ouders wel. Een kat was echt zo'n wildebras en kwam zowat dagelijks trots de muizen/vogels laten zien die ze had gevangen. En grotendeels had gegeten... En wel wat anders maar mijn oma had vroeger een hond die dol was op drop en vla haha.
Die van mij eten echt zo'n beetje alles, maar heb één dame die je echt heel gelukkig maakt met een stukje peer of aardbei..
Die van ons spoort ook niet... Hij watermeloen, konijnensnoepjes (van die yoghurt snoepjes). Is ook een echte fijnproever. Mozzarella moet buffelmozarella zijn, die van koeienmelk blieft hij niet. Maar geef hem geen vis, want dat is te min... En chipjes.... Oooh laat dat niet op tafel staan. Dan ben je de hele zak kwijt.
Alles wat eetbaar is maar geen snoepjes. Hij is vooral gek op pasta met veel knoflook. Qua kattenbrokken lust meneer alleen het oké merk. Lekker goedkoop!
Onze kat drinkt thee als ze de kans krijgt. De katten van mijn zus komen regelmatig thuis met konijnen of fazanten en eten die het liefst dan op, op de deurmat.
Onze grote tijger is gek op champignonnensoep. Daar kwam ik dus achter toen ik tijdens het eten van een bak hiervan dacht even naar de wc te kunnen want dat eten katten echt niet toch? Toen ik terug kwam zat de champignonnensoep tot achter zn oren....Ook is hij dol op stinkkazen en is het verder een echte schooier wat betreft chips/junkfood maar moet hij niets hebben van spek op welke manier dan ook. De kleine rode geeft niets om mensen voedsel alleen kroepoek daar gaat zn hartje wel sneller van kloppen.
Hier at onze kat gister stukje oliebol die eet echt de gekste dingen de laatste tijd . Zodra die de slagroom bus hoort slikt ie om zijn bek . Durf te wedden dat ie dat zo ook doet als we bitterbalen nemen want dat weet ie dat we er mayonaise bij nemen kat is niet dom.