Hahaha, wat een leuk verhaal. Tja,..het enige wat ik echt niet lust zijn tuinbonen. Dat is het allervieste wat ik ooit gegeten heb.
Kikkerbilletjes Eigenlijk wel lekker, smaakt naar kip, maar toen ik hoorde wat het was vond ik het meteen niet te eten haha En inktvis vind ik ook erg vies. En hondenkoekjes die waren te vies voor woorden, mijn neefje zei bluf dat jij ze eet, ja en natuurlijk deed ik dat wel haha Alles moet je hebben geprobeerd om te zeggen of iets niet lekker is of wel
Voor een spel ooit hondenkoeken moeten eten. Vond ik toch echt walgelijk en véél te droog. 1 keer en nooit meer. Varkensgebraad en kotelet krijg ik ook echt niet weg. Ooit letterlijk een half uur aan 't kauwen geweest op 1 stukje (om het dan stiekem uit te spuwen). Bepaalde dingen zoals ingewanden en dergelijke eet ik sowieso niet.
Hmmm ja nu ik er over denk. Kattenbrokjes toen ik nog zo schattig en klein was. Mijn moeder had me toen direct op de tafel gezet en mij hele glazen water laten drinken haha. Wat waren die ranzig zeg
Slakken in bladerdeeg... Het is al heel lang geleden, maar ik wordt er nog misselijk van als ik eraan terug denk!
Een miniloepia bij de chinees vandaan. 1 ding weet ik zeker, bij die chinees roken ze in de keuken, ik had net zo goed op een sigaret kunnen kauwen, brrrrrrrrrrr *kots*
Haha ik ken het maar nog nooit gegeten. Ik heb nog steeds kokhals neigingen als ik denk aan de bedorven appelsientje die ik ooit heb gedronken. Gatverderrie. En iets anders dat ik erg vies vind: sushi
balut ei is hier denk ik ook het smerigste ooit gegeten... verder in brazilie een stoofschotel waar een stuk varkenspek in zat en toen ik het at voelde ik nog harde stoppels ohhh dat was vies... verder koeienlongen was op iets aan t kauwen leek net kauwgom en kwam er maar niet door heen wees de vrouw des huize op haar longen en een koe dus zo maakte ik eruit op dat ik koeienlongen zat te eten... denk dat dat wel mijn top 3 is van het allervieste eten