Hongaarse fruitsoep (misselijkmakend zoet) en geroosterde cavia (je ziet de oogjes op je bord en het vlees is zo taai dat je het bijna niet weg krijgt)
Ik was nog klein en ging bij mijn vriendinnen spelen ,haar ouders hadden ontbijt klaargezet en ze verplichte me om mee te eten .ik word er nog misselijk van als ik eraan denk...kippen lever met ei.uitbeleefdheid heb ik het opgegeten maar bah! Ben er nog steeds van aangedaan.
Nee, ik had geen flauw idee. Was een zakenetentje in Seoul, is in die cultuur ook niet gepast om vragen over het eten te stellen op die manier en onbeleefd om dingen te laten staan. Toen we buiten stonden vertelde mijn collega terwijl de tranen over z'n wangen rolden dat ik net een kat had zitten opeten. Zo heeft mijn man een keer hondenvlees gegeten terwijl hij het niet doorhad.
Hier ook sprinkhanen in Mexico, niet persé een vieze smaak, maar meer het idee! Vond 1 ook meer dan genoeg!
Onlangs een weekendje met mijn lief naar Parijs geweest. In een lunchcafe had ik een sandwich besteld en hij had het duurste van de kaart genomen, echte delicatesse én specialiteit van het huis. In het engels werd het chitterlings genoemd. In het frans andouillettes. Toen het gerserveerd werd leek het alsof het een geslachtsdeel overgoten met mosterdsaus was. De geur die er af kwam yak! Het gezicht van mijn man... priceless Hij heeft 1 klein hapje geproefd.. en het was echt heel vies! Het personeel aldaar lag helemaal in een deuk ( met mij). Ze hebben hem nog iets anders aangeboden om te eten maar vreemd genoeg had hij geen trek meer! oh ja Andouillette - Wikipedia
Hihi smerig allemaal, Ik ben eigenlijk een beetje verwend. Ik eet alleen wat mij lekker lijkt. Zo heb ik dus nog nooit een aantal dingen gegeten, maar heb daar ook echt de behoefte niet aan. Dingen zoals : Spruitjes Suchi Slakken Insecten Kippenlevertjes Noem maar op. Ik moet even goed nadenken wat ik echt goor vindt wat ik wel gegeten heb, ehhh.. Sja ik weet het zo even niet, zal vast door bovenstaand verhaal komen. Ik vermijdt dingen die mij vies lijken.
Oo ik herinner me ineens iets, man en ik zaten in de auto en hadden een blikje drinken. Ik dacht dat er nog wat in zat dus neem een slokje, had ie erin gespuugd omdat het blikje leeg was. Brrr gatverdamme! Is al een hele tijd geleden maar nu ik het schrijf word ik weer misselijk.
Ik heb met mijn zusje in Ibiza eens de ranzigste paella ever gegeten. Wij hadden het beide al vaker gegeten in Spanje en vonden het lekker. Tot toen. We zaten beide op 1 hapje te kauwen alsof we moesten kotsen en schoven die paella maar ons bord. Uiteindelijk toch echt laten staan (durfde we eerst niet uit beleefdheid haha) Tot op de dag van vandaag heb ik geen paella meer gegeten. Echt een trauma! Edit: borstj das ook echt heel vies!!!
Mosselen.. Normaal lust ik die wel, maar deze waren bereid door een heel oud frans mannetje die tegenover ons stond op de camping.. Ik weet niet wat erin zat, maar ik heb het uitgekotst op hun stekje.. Bah als ik er weer aan denk proef ik het weer en die man lag helemaal dubbel
postelein, bah! en een pasta met truffelsaus, met veeeeeel te veeeeeel truffel ook gatverdamme die staat op 2 en vis vind ik sowieso smerig dus eet ik nooit
Een keer bij een restaurant kwartel gehad. Daar 1 mini-hapje van gehad en de rest aan man gegeven (die eet echt zo ongeveer alles). Ook een keer een stukje truffelkaas geproefd bij de jumbo. Was ook echt héél ranzig. Gelukkig nog een zakdoekje in m'n tas, maar uren met die vieze smaak in m'n mond gezeten. En jaren geleden ging ik een keer een eitje koken. Mijn ouders hebben (en hadden toen ook al) zelf kippen, en er was een heel klein eitje gelegd (3-4cm hoog). Dus gekookt, gepeld, bijt er een stuk af, blijkt er een bijna volledig ontwikkeld kuikentje in te zitten! Sindsdien (en dit is al zeker 15 jaar geleden) bijt ik nooit een stuk van een gekookt ei af..
Broodje kreeft geloof ik van de Subway. Was er ook zo weer uitgekotst. Dat was mijn eerste en laatste broodje van Subway. En ooit groentesoep, maar mijn lepel rook zo goor en die soep was daardoor ook niet meer te pruimen. En ik was ook de enige die dat rook. Bleek door te veel bleekselderij te komen.