Wat is het allervieste wat je ooit hebt gegeten?

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

Een broodje heel lang geleden op mn werk. Er zat een haarbal in,ik trek het uit mn mond en het bleef maar komen oh zo goor!!! En dan een pokerface opzetten tegen degene tegenover me. Het is nooit meer goed gekomen tussen losse haren en mij. Ik kots ervan.

2. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ohja, Eerste keer dat m'n vriend en ik samen uit eten gingen was op mijn verjaardag in 2009. Alles goed niks aan de hand, vriend had wat besteld. Dus het werd geserveerd en ik had geen benul wat het was.
    Dus ik neem een stuk en pas toen ik het ophad zei hij dus dat het slakken waren. :p Ik vond het niet echt ranzig maar ik hoefde in ieder geval niks meer daarvan. ;)
    Als ik nu slakken in de tuin zie kruipen zeg ik steeds tegen Vriendlief: ''Je eten kruipt hier rond!'' :D

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Vroeger op de middelbare school hadden ze van die heerlijke toetjes te koop. Zo'n plastic bakje met een 'dekseltje' van zilverfolie die je er dan af moest trekken. Als ze die dingen verkochten staken ze een plastic lepeltje door de zilverfolie heen, zodat je je lepeltje nog had als je in de aula aankwam.
    Eenmaal aangekomen op mijn plekje, trok ik de lepel uit het toetje en stak ik zonder te kijken die lepel in mijn mond om hem schoon te likken. Beetje raar smaakje had het, maar oke het zal wel :(
    Tot ik het zilverfolietje van het bakje trok en er een laag schimmel op het toetje zat waar je u tegen zegt. In het bos groeit nog minder mos dan op dat toetje zat :$ ieuwwwwww

Toetjes eten was nooit meer hetzelfde!!!
    Ik ontleed mijn toetjes sindsdien eerst en 1 klontje o.i.d. betekent een enkeltje prullebak :D

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Nou, het goorste wat ik ooit voorbij heb zien komen en wat mijn man heeft geprobeerd, was het recept wat iemand had gemaakt wat ze van haar Georgische schoonmoeder had gehad. Of haar Georgisch zo slecht was dat ze het verkeerd had gemaakt of dat het echt zo hoorde te zijn, weet ik niet, maar brrr. Het was een soort bruine smurrie waar een hele kip door zat die aan flarden was gescheurd. Die kip was echter niet echt goed schoongemaakt, dus er dreef vanalles doorheen aan ingewanden, slierten, pezen, botten, stukken vel en weet ik veel wat. Het zag er echt uit om te kotsen en mijn man heeft na een paar happen ook maar gezegd dat hij vol zat.
    Het meest vieze wat ik zelf heb gegeten, is waarschijnlijk van dat gehakt met allemaal springerige en vieze stukjes erdoor, bah, dat gevoel tussen je tanden.

5. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Waarom eten mensen zoiets op, wat vies! :$

En ook wat betreft larven, levende insecten of andere beestjes. Grieuwel de grieuwel brrrr!

6. Mariposa25

22 jul 2014
    53
    0
    0
    in de thuiszorg
    In Limburg
    Mijn moeder op vakantie in Spanje. Lopend buffet. Ik vroeg wat die krokante ronde dingen waren. "Gefrituurde vis" zei ze. Mmmmm lekker! Dus ik schep flink op. Oeh, het was zooooo vies en taai! Bleken het inktvisringen te zijn!

Nog een leuke. Mijn vader met een stel vrienden op een feest. Allen waren bezopen en zeiden dat ik hier van moest drinken. Dat is appelsap, werd gezegd. Dus ik nam een slokje.... En al die kerels kwamen niet meer bij! Besefte pas vele jaren later dat het bier was.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Cervelles de veau

En

Erwtensoep

8. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Staan hier een aantal dingen tussen die ik nochtans héérlijk vind :).
    Ik hou bijvoorbeeld enorm van calamares. Zowel gebakken met een korstje, als op de Griekse manier.

Maar er zijn een heleboel zaken waar ik gewoonweg niet aan begin. Mij zul je echt nooit te extreme (vaak buitenlandse) zaken en "specialiteiten" zien eten.

1 keer Thaïs gegeten bijvoorbeeld (mijn tante had het klaargemaakt en uit beleefdheid ...) en ze krijgen mij nooit van mijn leven nog binnen bij een Thaï. Véél te pikant.

Ingewanden, onbekende diersoorten, onbekende hutsepotten, ... daar dank ik toch echt feestelijk voor.
    Kwartels ... mijn man is er zot van. Als mijn schoonmoeder er dus weer eens meegeeft, mag hij die opeten :).

Deel Deze Pagina