Mooi om te lezen dames! Opvallend dat voor veel vrouwen hun kinderen (onder andere) het mooiste is wat hen is overkomen. Nu heb ik nog meer zin in onze zoon!!!!! :-D
- Uit huis gaan, ook al was ik nog minderjarig - Naar mezelf luisteren ook al zwom/zwem ik tegen de stroom in - Mijn partner en kind Dit zijn toch wel de beste dingen!
- mijn vriend. Heeft me zeker bijna een jaar gekost voordat hij eens inzag dat hij uiteraard voor mij moest gaan - mijn zoon - dat ik peettante mocht worden van mijn nichtje - dat ik getuige van beste vrienden mocht zijn
Overigens zal vrijwel iedereen de kinderen en/of partner benoemen. Je had dus beter kunnen vragen: behalve je partner en/of kinderen
Natuurlijk mijn man en zoon. Na hard knokken en veel downs in onze relatie zijn we een sterk team en komen we waar we willen! Verder mijn verhuizing naar het zuiden en daar mijn baan te vinden. Mijn droomfunctie tot aan mijn 70e is het niet, maar ik heb een fantastische werkgever met veel mogelijkheden binnen het bedrijf. En de fantastische lieve collega's (vrienden) die ik om me heen heb!
Buiten inderdaad mijn man en kinderen, mijn huidige baan. Ik zat bij mijn vorige werk helemaal niet oo mijn plek en toen heb ik een vriend van mijn vader gebeld. Hij was vennoot bij een administratiekantoor en heeft mijn cv doorgestuurd. Verder heeft hij zich er niet mee bemoeid en heb ik de baan echt aan mijn cv en gesprek te danken. De klik was er meteen en ik ben nu al 9 jaar erg gelukkig in mijn werk. Als het aan mij ligt zit ik hier tot mijn pensioen en gelukkig zijn ze even blij met mij als ik met hen.
Dat, ondanks dat we een zware weg hebben afgelegd, ik mijn man toch mijn man kan noemen. En dat 'ie mij ook nog een prachtdochter heeft gegeven. De rest is bijzaak.
Mijn stiefmoeder !! Die heeft mijn opgevangen , voor mijn gezorgd en opgevoed. En nu ik zelf "groot" ben mijn allerbeste vriendin !! En natuurlijk mijn kind , maaaar dat zou ongetwijfeld bij iedereen op nummer 1 staan
Mijn lieve lieve man. Onze frummel die in mijn buik groeit, mijn levensdroom! Mijn werk en het feit dat ik een vrij normaal leven kan leiden ondanks aangeboren afwijking en al meer dan 10 jaar psychische ziektes (gehad) te hebben
Mijn dochter is het allermooiste wat mij ooit is overkomen. Wat hou ik veel van mijn meisje en wat is het mooi om moeder te zijn!
Naast mijn man en kinderen; het gezin waarin ik ben opgegroeid. Zij hebben mede gezorgd voor alle kansen in het leven die ik gehad heb. En zijn nu nog een heel belangrijk deel van mijn leven.
Uiteraard m'n mooie kindjes en m'n man en ben ook heel blij met m'n familie, vrienden en in t bijzonder m'n beste vriendin.
Dat ik toen de stap heb gezet om weg te gaan uit mijn oude woonplaats. Had ik dat niet gedaan, dan was ik er nu niet meer geweest. Maar ook bovenal staat m'n kleine op nummer 1, want na die stap is zij geboren en heeft zij er onwetend voor gezorgd dat ik weer zin kreeg in het leven.
Het allerbeste onze zoon natuurlijk! Hij is de perfectie van het multiversum en groeit nog steeds! Mn vriend,ouders, broer, familie en de uitvinding van friet met mayonaise