Ik mag voor kerst een kookboek uitzoeken. Ik heb alleen nog geen idee welke. Zit te denken aan Jamie Oliver. Maar daar zijn zoveel boeken van, dat ik geen idee heb welke te kiezen. Of toch misschien van een andere auteur? Ik wil in ieder geval een kookboek met gezonde recepten, en met makkelijk verkrijgbare ingrediënten. Wat vind jij het beste kookboek tot nu toe?
Werelds koken op z'n Hollands van de C1000 Wat mij betreft het beste kookboek ooit. En meteen ook het enige dat hier echt regelmatig gebruikt wordt. Zal je dan wel op Mp moeten zoeken natuurlijk, maar dat lukt vast wel.
Dat is moeilijk. Ik heb echt een verslaving aan kookboeken. Jamie oliver vind ik leuk om in ye kijken maar maak ik bijna nooit iets uit. Kijk eens op bol, handig met alle reviews. Veel plezier alvast!
Ik kook veel uit Jamie Oliver, heb alle boeken, maar het is altijd een hoop werk en niet alle ingrediënten zijn altijd even makkelijk te vinden. Doe het niet voor dagelijks gebruik zeg maar. Maar heerlijk om te doen voor oudjaar bijv , lekker hele dag in de keuken, hele avond eten! Hij heeft ook een 30 minuten kookboek voor wat snellere recepten.
Mijn eeuwige favoriet: hoe word je een goddelijke huisvrouw van Nigella Lawson. Er staat niets in dat gezond is maar man man wat lekker
Ik ben zelf fan van de boeken van Chicks love food. Maximaal 5 of 6 ingrediënten en alles wat ik tot u toe ervan gemaakt heb is heerlijk!
Van welke keuken hou je? Ik heb zoveel kookboeken haha. Van Jamie olliver tot aan de 500 recepten reeks. Het boek van Rens Kroes is trouwens ook leuk!