Wie was er ook zo moe na het stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liselotje, 30 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi meiden
    Vraag me af of er meer meiden zo moe waren na t stoppen met de pil?
    Ik kom echt niet meer bij...ben zo sjaggie niet meer leuk :cry:
    Ik dacht dat het van het vroege opstaan was vorige week(04:50) maar het weekend is bijna om en ben nog kapot ik heb vannacht 12 uur aan een stuk geslapen en ben nog moe...
    En moet weer de hele week zo vroeg eruit ik voel me nu ook depri en alles hangt me de kont uit :x
    Ook zo dizzy en trillerig...
    Nou zei een collega-tje dat ze het ook heeft gehad na t stoppen met de pil door de hormonen en zij had ijzer tekort...
    Ik laat morgen bloed trekken bij de dokter maar uitslag krijg ik pas volgende week ik denk dat ik anders een gravitamon ga halen morgen misschien vitamientjes gebrek (moet goed zijn heb ik gelezen en hoef je toch niet zwanger voor te zijn he?)
    Hopenlijk is er iemand wat zich hierin herkent :cry:

    liefs liselotje ;)
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey,

    nee zelf heb ik dit niet gehad. Ook nog net eerder gehoord. Past meer bij zwanger zijn...? Dan zou je het wel heel vroeg voelen. Bloed trekken; dan weet je meer. En wat extra vitamientjes kunnen nooit kwaad. (kan idd al voor je zwanger bent; zit ook foliumzuur in)
    X L4a
     
  3. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi Elvira
    Thanks voor je antwoord....
    Kan ook niks met zwanger te maken hebben maar puur met hormonen...
    Ik zou vandaag (volgens de banner) mijn innestelingsdag hebben en ben al een week moe dus dat heeft er echt niks mee te maken ;)
    Maar goed als je je zo kl@te voelt hoop je dat iemand anders het ook al eens meegemaakt heeft en dat helpt al als je weet waar t vandaan komt...
    Maarja hopenlijk herkent zich toch nog iemand hierin en anders wachten we nog maar 1 weekje op de dokter...

    Nogmaals dank voor je antwoord liefs liselotje ;)
     
  4. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    ik herken het niet.
    ben nu 3 maanden gestopt met de pil maar heb geen last van moeheidsklachten of stemmingswisselingen gehad.
    voel mij er misschien wel een stuk beter door zelfs.
    maar kan nog niet uitvinden hoe of wat.
     
  5. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    ik ben ook gestopt met de pil ... en sta er eigenlijk nog niet erg bij stil wat het allemaal met je doet. Ik heb gelezend at de een er van aankomt de ander er van afvalt, de een last heeft van puistjes en de ader weer niet. het is erg verwarrend en ik denk dat iedereen zich anders voelt. Misschien helpt het om je lichaam te ongiften met kleikuren ofzo. Dan gaat het proces iets sneller en ben je eerder ontpilt. Hou me op de hoogte ik hoor het wel succes

    liefs,
     
  6. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ben ook net gestopt (september) en heb nergens last van. Voel me zelfs prettiger!

    Pim
     
  7. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Nog nooit van gehoord dus als je me nadere info wil geven graag ;)

    Voel me trouwens nog steeds zo beroerd ,bah heb effe nergens zin meer in,hopenlijk duurt t niet lang meer :cry:

    nou liefs aan allemaal liselotje ;)
     
  8. Jesali

    Jesali Lid

    10 okt 2005
    47
    0
    0
    Toen ik gestopt ben met de pil had ik geen last van moeheid. Maar nu ik zwanger ben. Ben ik echt super moe. Ik heb nergens geen zin meer in en ik lig al voor 9 uur op bed. Misschien is het voor jou een teken :D
     
  9. Lidwien

    Lidwien Actief lid

    27 okt 2005
    104
    2
    18
    Vrouw
    Breda
    ik ben nu ongeveer twee maanden gestopt met de pil, en in het begin was ik dus ook echt vreselijk moe... en voelde me niet echt lekker...maar nu gaat het weer gewoon zoals het ging :)

    groetjes!!!
     
  10. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Jesali is lief bedoelt van je,maar weet bijna zeker dat dat niet kan.
    Ik ben al een week moe en had (volgens mijn banner) mijn innessteling eergister dus dat kan niet.....was dus ook wel nt twijfelen of ik misschien van de vorige cyclus zwanger was en heb gister stiekem een testje gedaan maar negatief dus daar ligt t echt niet aan.

    Was t maar zo dan wist ik dat ik me zo voelde voor een goed doel :)

    Maar goed we wachten even de bloeduitslag af en anders gaan we maar eens flink wat vitamintjes inslaan ;)

    groetjes liselotje ;)
     
  11. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ik had voorheen een implantaat (implanon) in mijn bovenarm als anticonceptie, omdat ik van de pil zeer hevige depressies kreeg. Toen ik (lang geleden) stopte met de pil, was ik dus juist uitermate snel opgeknapt (van die depressieve gevoelens en gedachten) en heb nooit last gehad.

    Doeiii,
    Anouk.
     
  12. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben in juli gestopt en was de eerste maanden ook moeier dan normaal en heb een korte periode met stemmingswisselingen gehad (verder wat aangekomen, puistjes e.d.).

    Blijven allemaal hormoonkwesties he..

    succes
     
  13. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Nog nooit van gehoord dus als je me nadere info wil geven graag ;)

    Voel me trouwens nog steeds zo beroerd ,bah heb effe nergens zin meer in,hopenlijk duurt t niet lang meer :cry:

    nou liefs aan allemaal liselotje ;)[/quote]

    Hi liselotje

    Met klei kuren dan drink je s'ochtends klei dat alle schadelijke stoffen en stoffen die er niet horen uit je lichaam laat verdwijnen en brengt je natuurlijke weerstand weer in balans. Dus ook je hormoon huishouding (tenminste dat is mij verteld ;) ). het is te verkrijgen in het reform huis. Het is hetzelfde als vasten alleen wat minder heftig omdat je gewoon kan blijven eten en drnken erbij. Ik ga er binnekort ok mee beginnnen. Baat het niet dan schaad het niet. het zuiivert in iedere geval de rest van je lichaam. Als je googled en kleikuren typt kan je er veel over vinden. Succes en laat me ff weten wat je er van vind.

    Liefs,
     
  14. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    [/quote] Nog nooit van gehoord dus als je me nadere info wil geven graag ;)

    Voel me trouwens nog steeds zo beroerd ,bah heb effe nergens zin meer in,hopenlijk duurt t niet lang meer :cry:

    nou liefs aan allemaal liselotje ;)[/quote]

    Dit nog :D

    Wordt de werking van de pil beïnvloed door een klei kuur?
    Het is inderdaad niet verstandig om direct na, of direct voor het innemen van klei de pil in te nemen. De pil is namelijk van chemische oorsprong en klei heeft de neiging om dat wat chemisch is te zien als "afval" of "niet thuishorend in het lichaam" en dus af te breken en af te voeren. Het gevolg kan dus zijn dat je de pil inneemt maar dat hij niet voldoende werkt en dat kan resulteren in een zwangerschap en dat is nou net wat je tracht te voorkomen.

    Het is vooral aan te bevelen een klei kuur te doen bij zwangerschap, intensieve sportbeoefening, kinderen in de groei, herstelperioden, een slecht voedingspatroon, vasten, langdurig synthetisch medicijngebruik (de pil bijvoorbeeld), zware stress, alcoholmisbruik en vuil werk (gifstoffen, straling).

    ook hier heb je wat info erover

    http://www.kruidenvrouwtje.nl/middelen/klei.htm

    succes en ik hoor het wel
     
  15. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou ik was ook door het ontpillen vreselijk moe, sliep veel en voelde me toch uitgeput...gelukkig is het over gegaan en voel ik me veeel beter.
     
  16. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Liselotje,
    Ik herken dat wat je zegt ik ben ook zo moe!
    Mijn man zegt elke avond weer tegen me ga je nu alweer zo vroeg naar bed! 21.30 uur ga ik naar boven en om 22.15 uur gaat het licht uit!
    Ik betrap me er zelfs op dat als ik van 7.00 uur tot 11.00 uur moet werken dat ik om 12.30 uur effe op bed ga liggen en dan slaap ik een uurtje.
    Het ligt denk ik aan de hormonen! ;)
    Groetjes Nancy
     
  17. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hi monika

    Hoelang duurde het bij jou voordat je je beter ging voelen???
     
  18. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat duurde wel 2,5 maand en toen ging het ineens van de een op andere dag weer goed.
     
  19. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    hoi liselotje,

    het klinkt heel bekend. ik ben al 3 maanden heel erg moe, slaap veel en ook als ik uit bed kom heb ik weinig fut. hopelijk gaat het snel over ook bij jou. maar gelukkig is het herkenbaar.
     
  20. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi Meiden...
    Lief van jullie dat jullie je mening hierover geven :)
    Boh nou weet ik pas wat die pil eigenlijk voor een troep is zeg....mn hele lichaam is van slag :cry:
    Ben ook nog steeds moe heb bloed laten trekken alles was dik in orde alleen had ik veel witte bloedlichaampjes gehad wat wees op een virus..(hopenlijk ben ik zwangervirus :) ) nee maar dat is nu weg maar ben nog steeds zo moe..ja en van die puistjes daar HAD ik geen last van maar nu dus wel :cry: word er helemaal gek van hierzo....maar goed nou is het ontpillen...hoort erbij he en hopenlijk ben ik binnen nu en 15 maanden aan het ontzwangeren :) kan ik dan weer een topic openen..
    Mijn vriend zeg al wat gaat dat worden als jij ns zwanger bent ga je zeker om 20 uur na bed :) ja vind slapen nu eenmaal heel lekker ben ik ook heel blij om...als je toch altijd ligt te piekeren in bed :rolleyes:
    Maar goed ben weer veel teveel aan het vertellen :) ga zo mijn bedje in word morgen een lange dag ga na Maastricht carnaval vieren 11-11 zal er een op jullie drinken....

    Nou liefs en tot gauw

    liselotje ;)
     

Deel Deze Pagina