Hallo allemaal, Ik heb even een aantal vraagjes en hoop dat iemand mij kan helpen? Als eerste zijn we dit weekend lekker carnaval gaan vieren in Eindhoven. Helemaal super. Nu heb ik niks gedroken, maar mijn man wel en ook behoorlijk wat. Nu is mijn vraag heeft dit gelijk gevolgen voor zijn zaad of is duurd dit even? En hoe lang heeft dit invloed? 1 zaadlozing of meer? En verder zal ik waarschijnlijk dinsdag mijn ei hebben. Nu hebben we gisteren geklust en wil ik vandaag eigenlijk wel weer klussen omdat we morgen niet kunnen klussen. Is dat verstandig in normale situatie en in de situatie hierboven? Ik baal er wel van.. Ik doe er alles aan om ervoor te zorgen dat het snel kan gaan en dan doet hij dit... Maar ja het is niet anders groetjes en bedankt, Jose
ik denk dat het wel meevalt.. dit ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit van het sperma van je man. als hij al heel slecht zaad heeft is ht natuurlijk niet verstandig.. maar als hij '' gewoon'' of goed zaad heeft zal het niet veel uitmaken.. mijn hubbie lust ook wel een biertje, en had 39,5 graden koorts, en we zijn toch zwanger geworden 3 dagen na zijn koorts en bierweekendje ligt dus gewoon aan het kwaliteit zaad denk ik.. ik zou me er niet al te druk om maken.. (anders zou er geen 1 alcoholist kinderen krijgen hihi)