Haha wat kun je het heerlijk omschrijven. Had ik niet beter gekund maar ben het zeker wel met je eens. Al ben ik ook gewoon gelukkig hoor!
De heetste scene. Muahahaha. Ja, daar zie ik wel wat in. Maar eerlijk - noem het een guilty pleasure- maar ik geniet van dit soort boeken. 50 tinten grijs, crossfire, aftershock. Ik smul er van! Lekker over de top. Geen greintje menselijkheid te bespeuren en gewoon wegdromen.De uiteindelijke 'frustraties' botvier ik op mijn man en zolang ik geen 'Christian Grey' of 'Gideon Cross' roep op het hoogtepunt, hoor ik hem niet klagen. Het zou heerlijk zijn als hij soms wat meer 'alfa' was. Maar ik geniet er destemeer van dat ik lekker windjes kan laten en de dekens over zijn hoofd kan trekken. Zoals echte mensen dat doen .
Áls ik tegenwoordig al iets lees is het meestal in het bizarre genre à la Dean Koontz en consorten. Dus ja, het is hier vrij saai gelukkig... Bij de meeste erotische auteurs stel ik me veelal uitgezakte middelbare leeftijders in een midlife crisis voor (en m.i. Klopt dat vaak ook) - dus nee: ik heb niet het idee dat ik veel mis...
Nee, de auteur van de crossfire serie is eigenlijk niet uitgezakt en middelbaar! Had ik ook niet verwacht. Maar gelukkig zie ik niet de schrijver/schrijfster voor me als ik lees.
Haha ja hier ook Dean Koontz Hoewel mijn omgeving erop blijft hameren dat ik 50 tinten moet lezen (zélfs mn moeder dus inderdaad middelbaar) heb ik gewoon helemaal niks met dat soort verhalen.