Facebook vraag.

Discussie in 'De lounge' gestart door Draagmoeder1976, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Ik ben er achter gekomen dat ik van aardig wat vrienden (en zoveel heb ik er niet) op facebook geen status updates meer krijg. Als ik op hun naam druk kan ik ze wel zien, dus ze hebben me niet geblokkeerd. Ik heb geprobeerd uit te vinden hoe dit nu komt en wat ik kan doen om de updates weer op mijn fb startpagina te krijgen, maar ik kom er echt niet uit. Weet een van jullie wat het probleem is en wat ik kan doen?

2. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Op de profielpagina van je FB vriend zelf kan je aangeven of je deze persoon wilt Volgen. Is dat aangevinkt? Staat rechts, tussen Vrienden en Bericht...

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Misschien staat het ingesteld op top verslagen ipv meest recente? Even je instellingen checken?

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Je kan binnen je vriendenlijst een lijst aanmaken van mensen van wie je wil dat ze je statusupdates kunnen zien.

Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn.

5. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Zoals dit:

Bijgevoegde bestanden:

• fb.png
      fb.png
      Bestandsgrootte:
      22,8 KB
      Weergaven:
      6
  6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heb je ze misschien als 'kennissen' aangeduid? dan komt alles onder een apart kopje te staan...
    Zo heb ik er ook een paar en die verschijnen dus niet meer op mijn reguliere nieuwsoverzicht...

7. Draagmoeder1976

Ja ze staan op volgend. Al mijn vrienden staan op kenissen anders kreeg ik constant meldingen van berichten. En van sommige krijg ik dus wel de status updates.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dan willen ze niet met jou delen?

9. Draagmoeder1976

Welke instellingen, waar staat dit dan?

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Meldingen? die krijg je toch alleen als ze onder 'goede vrienden' staan? ik heb dat 1x geprobeerd en werd idd gek van de meldingen dus heb ze weer gewoon normaal gemaakt.

Van kennissen krijg je maar af en toe iets te zien... de rest zie je onder het kopje kennissen.
    Als ze op normaal staan krijg je geen meldingen, gelukkig niet zeg anders zou ik doodgegooid worden met ploinkjes.

11. Deniseb11

Deniseb11 Lid

26 aug 2013
    96
    14
    8
    Ik had dat ook bij iemand, heb het gewoon aan diegene gevraagd. Heeft ze dus ingesteld dat sommige mensen alleen haar berichten kunnen lezen als ze die vrienden tagt. Ze heeft dus haar status update geblokt voor mij.

Weetje wat ik daarmee doe...
    Gewoon wissel als vriend, wel alles van mij willen lezen, en zelf alles afschermen, dacht het niet.

12. Draagmoeder1976

Dan zou ik inderdaad moeten vragen of ze mij geblokt hebben, maar vind het dan gek dat als ik op hun account kom ik wel alles kan lezen. Terwijl je alleen alles kan lezen als je vrienden bent met ze. En ik snap niet dat het opeens zoveel mensen zijn.

13. Draagmoeder1976

Probleem is opgelost. Allwoman had gelijk. Ik had mijn ding op top verslagen gezet en nu staat hij weer op recente verslagen en mijn vriendjes zijn weer terug:p

Bedankt allemaal voor het meedenken!!!

14. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Heb ik ook faceboek vraag,er reageerd niemand meer op mijn status
    En dat is vreemd bij mij,maar nu staat er ook een slotje bovenin.
    Bv: 3uur geleden geplaatst (en daarachter staat dan een slotje)
    Hoe kan dit

15. topper12

topper12 Niet meer actief

Als je een bericht plaats heb je de keuze uit een aantal opties qua zichtbaarheid:

Alleen voor mezelf (slotje)
    Vrienden (pionnetje)
    Iedereen (wereldbol)

Op de een of andere manier verandert Facebook bij mij die instelling ook wel eens :( Zo had ik de eerste foto van mijn jongste online gezet en een uur later nog steeds geen enkele reactie... Tsja, als je de instelling op privé hebt staan dan schiet het dus niet op :):D

Dus als je een bericht plaatst dan kun je (volgens mij) rechtsboven kiezen uit deze opties.

Deel Deze Pagina