of blauwe natuurlijk Echt rozige streepjes zijn dat ook afleeslijntjes? vraag me dat wel eens af nl.. zonder hcg krijg je er toch geen streepje op?
sommige testen geven na verloop van tijd een indroogstreepje. Vooralsnog hoor ik hele positieve verhalen over de KV 2voor5euro testen, deze geven geen indroogstreepjes.
hmm vreemd toch.. heb van sensitest rose streepjes gehad.. zal wel eens ff de link zoeken, na mijn idee ook geen indroogstreepjes maar ja..
[img=http://img222.imageshack.us/img222/8971/p1030429.jpg] en de cb + geeft negatief aan.. uiterst verwarrend allemaal hoor.
8 dagen voor nod kan je onmogelijk positief testen,dus elke test die positief aangeeft op dit moment, is helaas vals
maar heb nog geen echte nod gehad heb 2 dagen ongeveer een inlegkruisje vol bruin gehad en de derde dag een veeg met rood.. Was dus never nooit niet een ongi.. heb deze banner maar zelf aangemaakt om een beetje bij te houden wanneer ik ongi moet worden, maar eigenlijk had er zoveel dagen overtijd moeten staan
Van de foto word ik duizelig Maar na de leestijd die op de bijsluiter staat vermeld is hij echt niet meer betrouwbaar. Als je zwanger bent, moet een test binnen de aangegeven tijd zwanger uitslaan... Helaas.... Je CB geeft aan dat je niet zwanger bent en deze zou ik aanhouden. Je bloeding (geen echte bloeding) kan een aantal dingen zijn: - een gesprongen bloedvaatje - een innestelingsbloeding - een cyste die de hormooncyclus in de war stuurt... Wanneer je over een aantal dagen nog niet ongesteld bent geworden zou ik nogmaals een test doen. Is deze dan weer negatief zou ik contact opnemen met je huisarts. Als je onder behandeling bent van een gynaecoloog of fertiliteitsarts kan je meteen bellen. Zij zullen dan wel verder kijken...