Wat is het domste dat je geloofde als kind?

Discussie in 'De lounge' gestart door Evanesco, 13 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Oh, en dat de 'ogen' in de stam van een grauwe abeel er door mensen ingekrast waren. :rolleyes:

PenK, Ysabella en Marchella vinden dit leuk.
  2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    #22 nizzie86, 13 okt 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2018
    Dat je zelf altijd te horen was op de lachband op televisie (dus dat het gelach van alle mensen thuis werd opgenomen). Daarom lachte ik altijd heel hard en gek als ik bijvoorbeeld Full House keek, want ik wilde dan heel graag mezelf terughoren op tv. :thumup:

Diro, Riverdale87, Robijn89 en 31 anderen vinden dit leuk.
  3. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    Dat je alleen moet huilen om dingen die je echt verdrietig maken want als je huilt om ‘niks’ krokodillentranen dan raken je tranen op en kan je later niet meer huilen.

Manque vindt dit leuk.
  4. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.273
    25.745
    113
    Het eerste wat me te binnen schiet: Ik snapte maar niet hoe dat zat met gerecycled wc papier. Want hoe maakten ze dat dan weer schoon en waarom wilden mensen dat überhaupt kopen :confused::oops::roflmao:

mh81, Robijn89, BabyFG en 16 anderen vinden dit leuk.
  5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn nicht zei me altijd als we bij de van Brienenoord brug reden, dat wij over de brug zelf heen gingen rijden ipv op de weg. Doodsbang was ik want de auto kon toch niet vliegen en zou door de gaten van de brug heen vallen.
    Ik had dus altijd mijn ogen dicht.

pregnantje vindt dit leuk.
  6. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Mijn moeder zei altijd dat we die hand drogers die dmv warme lucht je handen droog blaast niet mochten gebruiken, want die lucht kwam uit de ruimte dus was vies. Ik dacht dat die lucht dus echt uit de ruimte, het heelal, kwam. Ik begreep ook echt niet hoe ze het dan voor elkaar kregen om dat uit zo'n droger te laten komen.
    Dat vliegtuigen dmv hun condens sporen de wolken maken.

pregnantje en HooyoShimbir vinden dit leuk.
  7. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

#27 DastyQueen, 13 okt 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2018
    Heb je even :roflmao:

- dat als je om 12 uur scheel kijkt of je tong uitsteekt dit voor altijd zo zal blijven.

- dat je van koffie drinken rood haar krijgt

-dat mijn opa een olifant gehad had en toen hij te groot was voor de achtertuin die aan artis had gegeven (stond ik ff voor lul op schoolreisje toen ik hem aanwees en aan alle klasgenoten vertelde dat die van mijn opa was geweest)

- dat er een krokodil bij ons achter in de sloot zat die alle kinderen zonder zwemdiploma op at die te dicht bij kwamen

- dat mijn vader piraat was geweest, had foto's als bewijs, niet wetende dat dat tijdens een carnavalsfeestje in de kroeg was.

- op zijn 16e / 17e dat de groeibriljant in mijn ring vanzelf zou groeien

en vast nog genoeg om een boek mee vol te schrijven. Ik was/ben nogal naief en goedgelovig.

edit, dat de beverwijkse bazaar (ook wel zwarte markt in Amsterdamse mond) de roze markt was. Blijkbaar heb ik als peuter een keer stampij gemaakt dat ik niet naar de zwarte markt wou maar naar de roze martk en mijn ouders hebben het nog jaren zo genoemt.

Robijn89, Vitamientjuh, Adje en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.080
    17.052
    113
    Hahahahaha:roflmao::roflmao:

9. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Dat er regen uit lantaarnpalen kwam. :roflmao: ik was 2 of 3 ofzo. Heeft niet heel lang geduurd.

Muggenstift en Evanesco vinden dit leuk.
  10. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    M’n vader had ooit een pop met hele grote ogen gekocht in Azië die aan van die touwtjes hing. Ze zat op zolder op een kast. Wij wilden er altijd mee spelen maar m’n vader was bang dat we hem kapot maakten. Dus zei hij dat als we eraan zaten, de pop met haar ogen zou bewegen en echt álle stoplichten in Nederland tegelijkertijd op groen zouden gaan en er dan overal ongelukken zouden gebeuren. Lang geloofd ook nog :|

O ja. Hahahahshaha!
    M’n oma (vaders kant, ze waren allebei een beetje grapjas :p)
    Had een aquarium met goudvissen erin. Best grote ook. Op een gegeven moment waren ze weg. Ik verdrietig. Hebben ze tegen me gezegd dat ze de vissen uitgezet hadden in een vijver buiten omdat de kom te klein werd. Járen geloofd... Was helemaal gedesillusioneerd toen ik erachter kwam. o_O

Vitamientjuh, HooyoShimbir en fanona vinden dit leuk.
  11. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Dat je slim wordt door zilveruitjes te eten. Dat had mijn vader me wijs gemaakt.

Toen ik bijna een hele pot leeg had was ik kotsmisselijk.

mh81, pregnantje, Featherr en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.216
    113
    As je een doodlopende straat in loopt ga je dood

Zonnestralen, cactusje, pregnantje en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Toen ik een jaar of 6 was wilde ik op zolder spelen, maar het was in de aanloop naar sinterklaas en de cadeaus lagen daar.
    Mijn vader heeft toen gezegd dat we op dat moment last hadden van ratschwietzels en ik heb nooit meer de zolder op gedurfd :oops:

fafa, Vitamientjuh, Adje en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Marchella

Marchella Niet meer actief

Ratschwietzels?

15. In your eyes

We zijn er nog steeds niet achter wat het is :roflmao:

mh81, pregnantje, Vitamientjuh en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. Marchella

Marchella Niet meer actief

Hahaha oké. Ik had het al opgezocht op Google maar die weet het ook al niet.. :D

17. In your eyes

Het is niks meer dan een kronkel van mijn vaders hoofd hoor, maar ik was er zó bang voor :roflmao:
    De vriezer stond ook op zolder en ik zag een soort gemuteerde ratten met een schnitzelvormig lichaam voor me :p

mh81, Riverdale87, Zonnestralen en 13 anderen vinden dit leuk.
  18. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik vind Sinterklaas toch op stipt de meest domme leugen ever.
    Waarom niet gewoon Sinterklaas is verkleed en papa en mama kopen de cadeau's :rolleyes:

Vitamientjuh en Evanesco vinden dit leuk.
  19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.569
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb heel lang gedacht dat je een baby gewoon uitpoepte op de wc ;)

20. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Dit gaat niet over mezelf maar over mijn dochter. We zaten in de auto en stonden in de file, mijn man zei toen: ‘Weet je wat, we kunnen er wel overheen vliegen! Want als ik op dit knopje druk (van de ruitensproeiers) klapt hij de vleugels uit.’ Mijn dochter kijkt hem met grote ogen aan en zegt: ‘Neeee, dat vind ik eng!’ Elke keer als hij in de buurt van dat knopje komt wordt ze bang :D

Deel Deze Pagina