Wat is het domste dat je geloofde als kind?

Discussie in 'De lounge' gestart door Evanesco, 13 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.131
    1.370
    113
    Dat de hulk bij ons in de sloot zat, maakte mijn oudere zussen me wijs. Ze hadden op een gegeven moment zelfs een stok met groene handschoen op in de sloot geprikt, zodat het leek dat hij er uit kwam kruipen. Doodsbang was ik. Trutten!
     
    mh81, Piep2016, pietje1987 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. irongirly

    irongirly Actief lid

    4 apr 2015
    117
    42
    28
    Ik was als de dood om te vallen en een tand door m'n lip te krijgen. Want ik dacht dat de tand dan echt dwars door je lip ging naar de buitenkant van je mond.

    Dat je eten weer heel in elkaar gezet werd in je maag, dus als je een stukje niet op at kon het niet in elkaar gezet worden en bleef het altijd in je maag (bedankt pap)

    Ik snapte nooit dat mensen op kisten liepen als ik hoorde dat iemand een nieuw paar had gekocht (ik dacht dat ze van die houten fruitkisten aan hun voeten deden)
     
    mh81, Riverdale87, Zonnestralen en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Dat je benen eraf vallen als je met een schroevendraaier in je navel draait.
     
    Riverdale87, cactusje, Piep2016 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Eng-el :)
     
  5. heidiane

    heidiane Fanatiek lid

    5 jul 2010
    1.720
    1.647
    113
    Been geboend? Pijn? Ik snap het even niet
     
    Evanesco en DastyQueen vinden dit leuk.
  6. beccie

    beccie Niet meer actief

    Wij hadden vroeger van die soort takken struiken met witte bolletjes in de buurt. en mijn zus had mij wijsgemaakt dat dat spinnen eieren waren,
    ik was altijd doodsbang dat die spinnen zouden uitkomen als ik daar langs moest lopen.
    heb dat nog heel lang geloofd.
     
  7. Shawarma

    Shawarma Fanatiek lid

    2 nov 2008
    1.852
    127
    63
    In een huis
    Ik ben niet gelovig opgevoed.. maar hoorde om mij heen wel vaak het woordje God. En ik begreep lange tijd niet echt waarom mensen een Grot nou zo belangrijk vonden. En waarom ze daarvoor gingen bidden enzo.
     
    pregnantje vindt dit leuk.
  8. Muffin87

    Muffin87 Lid

    13 okt 2018
    16
    5
    3
    Vrouw
    Niet echt een hele leuke: maar ik geloofde mijn broer oprecht als hij vroeger zei dat onze vader altijd heel erg moe was omdat hij hard had gewerkt, en daarom halfdood (tussen de lege flessen) op de bank hing als we uit school kwamen. :$

    Oja: de blaadjes en eikels e.d. vallen in de herfst niet zomaar van de bomen, dat doen de boskaboutertjes, die duwen alles uit de boom naar beneden. :D En als alle bomen zo goed als kaal zijn, gaan ze een winterslaap houden in hun holletjes.
     
    DastyQueen en Manque vinden dit leuk.
  9. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    geboend is gebroken. Stomme autocorrect op de telefoon
     
  10. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik vond mijn ouders helemaal niet aardig als ze weer eens zeiden dat ik echt niet huilend naar ze toe hoefde te lopen als ik mijn been gebroken had.
    Ik vond dat zoooooo gemeen .
    Ik had dan toch pijn en dan wilde ze me niet eens troosten....
    Mijn zus heeft het uitgelegd toen ik 14 was. Tot die tijd dat altijd stom gevonden.
     
    pregnantje vindt dit leuk.
  11. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Waarom wilden ze je niet troosten dan? :eek: Of zeg ik iets stoms? :p

    Edit: ooooh, het gaat om het “lopen” zeker? :roflmao:
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  12. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Yeps.... hoe kan ik lopen met een gebroken been, whahahahaha.
    Maar ow wat vond ik mijn ouders stom.

    En @tuc hier draaien we altijd het schroefje vast, zodat de beentjes er juist niet afvallen...
     
    tuc vindt dit leuk.
  13. Shawarma

    Shawarma Fanatiek lid

    2 nov 2008
    1.852
    127
    63
    In een huis
    Mijn moeder zei vroeger altijd, als ik aan het zeuren was om iets... ga huilen dan krijg je een duikboot. Hele lange tijd niet begrepen..

    Ook als ik vroeg wat we zouden eten die dag, gaf ze steevas het antwoord luchtkoekjes.. nou die koekjes heb ik mooi nooit kunnen proeven, beetje lullig:)
     
    fanona vindt dit leuk.
  14. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik snap het nu ook niet.
     
  15. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Dat mijn moeder 1 borst had met chocolademelk en 1 borst met melk. Dat ze gewoon konden wensen dat mijn broer een jongen werd en ik een meisje. Dat je van koffie groen haar krijgt als je het drinkt als kind. Vanalles!
     
  16. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Ik had mezelf wijsgemaakt toen ik een jaar of 12/13 was dat als je volwassen bent dan heb je alles goed voor elkaar (huisje boompje beestje zeg maar..) en dan weet je alles en weet je precies waar je mee bezig bent.
    Nou,ik lach mezelf nog steeds uit :roflmao:
    41 jaar...
     
    Riverdale87, Piep2016 en Nimue vinden dit leuk.
  17. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Ik heb heel lang geloofd dat onweer was dat de wolken echt tegen elkaar botsten.
    En heeeeel lang geloofd dat ze in de gevangenis echt zo'n gestreept pak droegen.
    Haha.
     
  18. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Dat huilen als je iets graag wilt niet helpt ;)
    Bij ons was het altijd: ga maar huilen, dan krijg je een blokkendoos/zeilboot.
    Maar dat was natuurlijk sarcastisch bedoeld. En net zoals je die zeilboot niet krijgt als je erom gaat huilen, krijg je ook niet dat snoepje/koekje/whatever.
     
    Shawarma en DastyQueen vinden dit leuk.
  19. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Dat het 'kipneppen' was ipv 'kidnappen'. En je dan dus ook echt een kip voor de gek hield
     
    Evanesco, pregnantje en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  20. Treez

    Treez Niet meer actief

    #100 Treez, 13 okt 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2018
    Het domste vond ik toch wel dat ik als ik stout was dat ik naar hel zou gaan en eeuwig zou branden. Ik geloofde daar heilig in en was doodsbenauwd, omdat ik best wel een boefje was. Waarom ze het nodig vonden om dat vanaf de kleuterklas al zeer kleurrijk te vertellen inclusief enge tekeningen met vlammen en duivels, verbaast mij nog steeds.

    Oh en dat punica (merk van een sapje uit mijn jeugd) gemaakt was van urine :rolleyes:. Mijn zus heeft mij dat wijsgemaakt.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina