hallo, mijn dochtertje van 8 wkn, heeft sinds vorige week dinsdag losec 10 mg, ivm met verborgen reflux, maar echt verschil merk ik nog niet echt, mss dat ze overdags ietsjes beter slaapt, maar dat was eerder ook de ene dag beter als de andere, feit is wel dat ze van s'morgens 11 tot sávonds 11 erg onrustig is en erg veel huilt! wie van jullie heeft nog meer losec gebruikt of gebruikt nog steeds losec en wanneer merkte jullie echt duidelijk resultaat?? groetjes susanne
ik zou het ff 2 weken de tijd geven. als de slokdarm echt al ontstoken is kan het 2 weken duren voor die pijn weg is
Ik herken het. Je wil het liefste meteen resultaat. Hier duurde het ook 2 weken, voordat we verschil merkten. En dat betekende niet dat Lenn helemaal geen last meer had. Het is zo rot voor die kleintjes. Sterkte!
ik heb het idee dat de losec niet 24 uur werkt (zoals de huisarts zegt). Mijn zoontje krijgt nu 8 dagen Losec en de laatste paar dagen heb ik echt het idee dat hij 's avonds (maar vooral 's nachts) onrustiger wordt... hij krijgt 1d 5 mg (voor een niet-bewezen-verborgen-reflux) hoe denken jullie hierover?
danique krijgt ook 1 keer per dag, wel 10 mg, maar ook vanf een uur of 4 heel erg veel last, veel boeren en slikken(herkauwen) ik moet donderdag na de ka, zal het eens overleggen
Hier alleen maar slechte ervaringen,, zou het niet te lang aan kijken als ik jou was,, Liam krijg hier allemaal meer klachten door en ging dus oowk achteruit met alles,, Gewoon even terug naar de ha als je het niet vertrouwd! Liefzs
mijn dochter heeft ook een zware reflux, heb er sinds zondag zantac voor gekregen, maar dit lijkt wel een paardemiddel voor haar! tong was gelijk niet meer wit, herkauwen doet ze niet meer. wel nog last natuurlijk, maar gaat de goede kant oip en is een stuk rustiger! succes allemaal ermee...
Mijn zoontje is 's nachts ook zo onrustig met Losec, hij wordt 8 keer wakker 's nachts . De bioresonantietherapeute zei dat Losec slecht voor hem was, ben sinds zaterdag gestopt, merkte eerst geen verschil twee dagen.. maar afgelopen nacht moesten we er 16 keer uit ofzo Toeval? Ik weet niet meer of ik nou Losec moet geven of niet. :x
Lintje: is jou kindje onrustig van de Losec of zijn de klachten gewoon nog niet onder controle? als je er nu 16x uit moest, neem ik aan dat de Losec toch wel iets gedaan heeft, of niet? lastig he....dat zoeken. Heb net het andere topic gelezen over de kma...erg heftig dat je al weken zoekende bent, en eigenlijk nog geen vooruitgang ziet...en de vooruitgang die er is, is maar tijdelijk. het cb heeft geadviseerd om naar een kinderarts te gaan, en niet langer te tobben met huisarts. ze vond het ook niet normaal dat hij ondanks het inbakeren nog zo onrustig was en korte slaapjes deed en dat na een week rustig de fles gedronken te hebben, nu toch weer onrustig drinkt. Heeft de Losec dan toch iets geholpen? Niemand die ons antwoord geeft helaas...het blijft gissen. ze hoorde hem ook voeding terugslikken en ze was het niet eens met de dosering Losec van de huisarts (1d5mg). Ze zei dat Reflux vaak behandeld werd met een combinatie van medicijnen.... ik voelde me zo begrepen...ik ga straks direct bellen! ook al is het niets.......ik hoor dat liever van een kinderarts...