Dat pakje heb ik ook! Dat was het eerste cadeautje wat ik van mijn ouders heb gekregen, is idd heel leuk! Hier ook maat 50, maar volgens mij valt 'ie ook best groot...
Ik vind hem ook geweldig! Misschien koop ik hem toch wel als ik zwanger ben en hij hangt er nog, zodat ik daarmee m'n ouders kan verrassen Als het weer zo zou gaan als de laatste keer, dan groeit het kindje er vanzelf in
2 boekjes van 'De allerliefste opa van de wereld, ben jij' en 2 boekjes van 'De allerliefste oma van de wereld, ben jij'. Dit gaven we toen we het blijde nieuws aan onze ouders vertelden. Het eerste 'cadeautje' voor ons kindje was een hele lieve paardenknuffel!
bij mij was dat een rompertje met bijpassende mutsje en slofjes.. je moet je in het begin zo inhouden had al wel de halve winkel leeg willen kopen, haha nu nog 2 daagjes inhouden en dan kan ik echt los als ik het geslacht weet Liefs Marije
Ik geloof dat onze eerste aankoop de kinderwagen was.. Nou ja bestelling dan.. Want hij moest besteld worden.. En verder sokjes, rompertjes, pakjes Zo moeilijk om me in te houden..
het eerste wat we kochten was de kinderkamer, tenminste deze is betaald door s-ouders dus ECHT het allereerste is de kinderwagen