Ik ben normaal helemaal niet van de accessoires en heb dan ook niet veel in huis, maar het begint toch te kriebelen... Omdat ik er helemaal geen verstand van heb, wil ik jullie om hulp vragen! Ik heb onderstaande jurkje gekocht, eigenlijk voor het kerstdiner (uit eten). Wie heeft er wat leuke ideeën voor erbij? Vooral voor met de kerst, maar ik zou ook wel willen weten met welke accessoires ik dit jurkje wat informeler zou kunnen maken, zodat ik het ook andere keren aan kan. Dress down dus zeg maar. Vanwege de print verwacht ik niet heel veel te kunnen doen qua sierraden, maar wat weet ik er nou van Accessorize me from top to bottom! Dus schoenen, sierraden, tasjes, alles is welkom! Ik heb alleen geen gaatjes, dus oorbellen gaat em niet worden.
Is het jurkje zwart met roze of zwart met nude kleur? Een ketting zou ik niet doen ivm de print. Zwarte pumps. Een clutch in de kleur van de print (roze/nude) een grote ring en een horloge. Ik zou persoonlijk een beetje oversized horloge doen. Zal zo eens kijken of ik wat foto's kan vinden
Informeel kan ook met een kort spijkerjasje erop en lange zwarte laarzen. Ketting zou ik ook niet doen. Verder kan je hier eigenlijk heel veel bij doen. Zeker qua kleuren.
Thanks! Lekker concreet! Alleen... Ik zie goud(kleur) in de clutch en in de ring. Kan ik dan niet beter ook een goudkleurig horloge nemen? Of dan misschien liever een armband (horloges en ik zijn geen goede match. Raak ze altijd kwijt of ze gaan stuk )
Oh ja, op de andere foto leek het een beetje roze. Dan zou ik sowieso zwarte pumps doen als de print wit is.
Voor kerst: zwarte pumps, zwarte panty, zwart getailleerd jasje (want ik zou sterven van de kou) en armband(jes), mooie smokey eyes en rode lippen Voor normaal: zwarte panty, stoere zwarte laarzen, zwart, wit of grijs oversized vest, nude make-up en ook rode lippen
Hij is leuk!! Wilde al regageren in mijn topic maar moest 30 sec wachten. Daarna zag ik de jouwe. Zwarte pumps. Mocht je een blazer aan doen een simpele zilveren armband. Maar als je hem zo gaat dragen zou ik voor meerdere armbanden gaan.
In de beschrijving staat dat het zilverkleurige ketting en details zijn, dus op zich zou het dan wel kunnen. Of een armband ja, als je niet zo goed met horloges om kan gaan
Thanks allemaal! Ik lees echt leuke dingen. Mooie rode lippenstift heb ik nog. Geen getailleerd jasje. Wel een kort jasje, maar dat kan denk ik ook wel, toch? Anders moet ik die ook nog kopen. Ik heb het niet snel koud, maar altijd slim om voorbereid te zijn. Maar als je een jasje met lange mouwen er over aan hebt, dan zie je de evt. armbanden of horloge toch niet? Of moet ik dan een 3/4 mouw?
Oké... dus nu heb ik... Voor de kerst: - blazer / getailleerd (zwart?) jasje met 3/4 mouw - zwarte pumps (als ik die niet nog ergens heb) - clutch (kleur?) - armband(en) die in het oog springt/springen - grote ring - rode lippenstift - smokey eyes - haar op een hoge knot Casual: - oversized vest - stoere boots of lange zwarte laarzen - rode lippenstift - nude make-up Thanks dames! Hier kan ik wat mee!
Dank je! Hij is trouwens van de H&M Ik was onderweg naar de uitgang en liep er langs. Ze hadden hem alleen helaas niet in mijn maat. Maar 40 paste niet en dat was de grootste. Thuis heb ik hem online besteld in maat 42 en hij past perfect!
Geen horloge om?? Een horloge is niet alleen handig maar ook een sierraad! Als degene waar je mee bent er steeds op zit te kijken is dat misschien een teken dat diegene het misschien minder gezellig vindt