Wij hebben sinds gisteren dat we met z'n 3tjes aan tafel gaan eten. Voorheen aten mn man en ik op de bank voor de buis , bij t aanrecht opscheppen en klaar.. En nu lekker rustig en uitgebreid 'gezellig' met z'n 3tjes.
Normaal gesproken aten wij altijd op de bank, maar nu ik zwanger ben vind ik dat niet meer lekker eten ivm maagzuur! En als straks de kleine geboren is gaan we ook aan tafel eten!
Wij eten nu nog op de bank, bordje op schoot, heerlijk. Maar als we logeetjes hebben of als we straks zelf een kleine hebben gaan we aan tafel eten. Kinderen hebben die regelmaat wel nodig vind ik.
de momenten dat ik thuis eet dan aan tafel, soms op de bank. Mijn voorkeur gaat uit naar de tafel vind ik gewoon gezelliger.
Meestal aan tafel, vind ik veel gezelliger. Maar soms lekker op de bank, dat doen we vooral als we op zondag chinees bestellen. Hubbie zit met bord op schoot, en ik op mn knieën voor de kleine tafel. Ik ben niet zo'n held met bord op schoot, dan knoei ik nog wel eens wat.
Wij eten eigenlijk altijd op de bank met z'n tweetjes. Lekker makkelijk. Maar straks willen we met de kleine zeker aan tafel gaan. Voor mn gevoel hoort dat gewoon
Nu zitten we nog op de bank met tv aan te eten. Zodra Marleen in de kinderstoel erbij kan zitten verhuizen we ook naar de tafel.
Wij eten altijd aan tafel. Ik vind dit gezellig kunnen we lekker bij kletsen en voor Giovanna is het ook leuk. Heb de pol niet ingevuld want wij eten wel altijd aan tafel maar vind op de bank eten niet aso haha.
Wij eten vaak aan tafel, lekker gezellig, de dag bespreken met elkaar. Maar soms heel soms eten wij voor. Bijv: als mijn man later thuis is dan mij/ als wij broodjes eten/
Wij eten altijd op de bank. Ik heb geen eettafel. Hopelijk als ooit de keuken klaar is wel, want ik wil straks met Dylan wel aan tafel eten.
we eten normaal aan tafel. maar als me man wat later thuis is, of we hebben eten gehaald eten we lekker voor de buis. s'ochtends altijd uit het vuistje en smiddags ook..
Nu eten we nog lekker op de bank voor de buis ons prakkie. Straks als Vigo ook warm eten enzo krijgt, gaan we aan tafel. Veel gezelliger
wij proberen aan tafel te eten , maar als ik nachtdienst heb eten we vaak op de bank . maar we zijn ook nog met zn tweetjes misschien dat dat scheelt L.sybje
Wij eten altijd aan tafel, tafel wordt ook altijd netjes gedekt (weliswaar een hoek van de tafel, maar goed ). Heel soms eten we wel eens op de bank, dat is meestal als we heel simpel macaroni ofzo hebben gekookt en we er een "bijgerechten" bij hebben.
We hebben geen eethoek om aan te eten, dus op de bank. Als we gaan verhuizen en er dan ruimte is komt er wel een eethoek, want ik mis het wel..
wij aten altijd op de bank met dan het bord op de salontafel, maar dat wil tegenwoordig niet zo goed meer met mijn buik....hahah dus tegenwoordig eten we aan een netjes gedekte tafel!
op de bank met bord op de salontafel...(lekker makkelijk dus) tenzij we eters hebben natuurlijk he of gourmet o.i.d.
wij eten altijd aan tafel. Alleen op woensdag dan eten we patat en mag mijn zoontje met bord op schoot voor de tv.