Hier wordt er ook veel ge-papa-oe-teed Gang nam style is ook nog steeds favoriet, tot grote ergernis van mij! En wat ook regelmatig voorbij komt is: booooob de bouwer, onderbroekenvouwer... Hoe hij erbij komt? Geen idee!
Mijn dochter wil in de auto altijd "nummer 10 van Marco borsato" Dat is 'samen voor altijd' dat hij met zijn dochter samen zingt. We zingen het dan samen keihard mee. Of ze.zegt "mama jij bent Marco en ik dat meisje oke? Thuis zingt ze het ook heel vaak, al heeft ze een week of drie niet gezongen en hoorde ik haar van de week gelukkig weer.
Onze dochter zingt de hele dag door. Begint al zodra ze haar ogen half open heeft en eindigt pas wanneer ze slaapt.Ze heeft een gevarieerd programma. Alicia keys is haar favoriet, liefst met haar keyboard erbij, geweldig om te zien en te horen ze kent haar liedjes haast allemaal.Verder komt K3 ook regelmatig voorbij, kinderen voor kinderen en ook de top40. Liedjes die ze op school leert zingt ze ook graag.
The kinks - till the and of the day. Dat nr maakt haar blij! Gaat ze mee hupsen op de maat vd muziek! En staiway to heaven.. En bohemian rhapsody de muppet versie (en mama de gewone!) Land van je ogen dicht En.. Happy van pharell! Heel divers dus
Mijn oudste is helemaal weg momenteel van het regenboogbos. De jongste is blij met klap eens in je handjes, haha.
mijn dochter van 4 is helemaal idolaat van mieke met het liedje een kind zonder moeder het lied komt uit 1974 zo raar de meeste houden van k3 ofzoiets maar die van mij kiest dit nummer en ze zingt hem nog mee ook mieke een kind zonder moeder - YouTube
Hier is de oudste helemaal gek van k3, maakt niet uit welk liedje. De jongste zingt graag mee met in de maneschijn, nou ja de gebaren dan en klap eens in je handjes. Vooral om en om en vooral blijven zingen, o wee als je even stopt
Kennen jullie die cd van nutricia ingezongen door die vrouw van Sesamstraat? Nou die moet hier dus continu in de auto aan. Zijn lievelings gedeelte is als het 'tumba tumba' lied begint. Zo noemt hij de cd dus ook.. Kan dat ding niet meer horen maar goed hij is helemaal gelukkig..
Olifantje in het bos. Ik heb een keer een grapje gemaakt door te zingen "olifantje op de fiets" en dat vond ze zo grappig dat ze sindsdien zelf allerlei varianten bedenkt: olifantje op de stoep olifantje op de tafel olifantje in het bad olifantje in de lucht olifantje op de schommel Elke dag komt er weer een nieuwe bij en dan moeten we weer heel hard lachen samen
hier van alles wat ....ik vertrouw je niet meer van thomas berge 1,2,3,4 hoedje van papier timpe tampe tovenaar en dat liedje van psz van stamp het zand van je kleren
De jongste doet heel lief een poging tot 'de draken dans' van de Efteling. De oudste, tsja.. Die zingt gelukkig vrij onverstaanbaar 'master and servant' mee "There's a new game We like to play you see A game with added reality You treat me like a dog Get me down on my knees We call it master and servant"
@veghelsemeid hoe gaat die MN dochter wil ook dat ik die zing maar Maar ik weet dus niet meer hoe die gaat whahah die van de psz.. Weet het melodietje wel maar e tekst niet whahha
Hier vindt ze Row row row your boat erg leuk, loopt ook lekker mee te schreeuwen met "If you see a crocodile dont forget to scream" en daar gaat ze hoor IEEEHHH AAHHH hahaha Ook zit ze te "headbangen" op wat Nirvana..Moet haar maar uitleggen straks dat Nirvana Grunge is
@spikkel welke bedoel je? die van timpe tampe tovenaar? of bedoel je deze??? Klop het zand van je kleren Stamp je voeten op de grond Klop het zand van je kleren Buiten spelen is gezond HOI
Mijn dochter is stapel op de liedjes van K3 en Kinderen voor Kinderen. En ik ook, dus die worden hier vaak gedraaid als ze thuis zijn. Verder staat hier vaak Efteling Radio aan, en dan zingen ze veel liedjes mee. Mijn zoon zingt vooral Bob de Bouwer of liedjes die hij op school heeft geleerd. En mijn jongste neuriet Nijntje
Ons zoontje gaat altijd wild staan dansen bij Blurred Lines van Robin Thicke, zo grappig. Verder zingt hij de hele dag 'zagen zagen, wiedewiedewagen', 'poesje mauw', en 'geitje kwijt' (sprookjesboom).
Hier Le Le Le van Joao Neto & Frederico. Echt al maaaaanden. En beauty and the brains komt hier ook nog steeds regelmatig voorbij.