We zijn voor onze dochter aan het kijken voor een bruidsmeisjesjurk. nu zijn ze nanelijk erg goedkoop en is alleen vandaag nog. nu weet ik dat ik met mast 92 wel goed zal zitten. ze is nu 16 maanden, maar als we trouwen is ze 23 maanden. ook zijn de schoentjes vandaag nog heel goedkoop en ik moet voor jurkje toch akl invoerrechten betalen, dus wil ik ook daar vast voor kijken. ze heeft nu met 16 maanden maat 20. Zit ik dan met maat 23 wel goed?
Ik zou die gok echt niet nemen! Hier gaat ze met een schoenmaat zo'n twee maanden mee. Maar ze was van 20 naar 23 ineens in 3 maanden door geschoten. Ook de jurk zou ik niet gokken. Is gewoon een heel groot verschil, 16 of 23 maanden. Stel nu dat ze een groeispurt krijgt?
Verschilt erg per kindje hoor. Zou zelf die gok niet nemen. Hier twee dames die die leeftijd hebben gehad. Een zat toen al lang en breed in maat 92 de ander zat echt in 86 nog en gaat nu pas naar 92. Schoenmaat hadden ze beiden 21 rond hun 2e verjaardag (lang 20 en 21 gehad en daarna heel hard door 23 en 24 de oudste, middelste heeft nu nog 21/22). Zou zelf echt tegen die tijd weer kijken. Is nog steeds duur natuurlijk als je nu schoenen en een jurk koopt en ze tegen die tijd moet verstellen (jurk) en nieuw moet kopen omdat het niet goed zit.
Ik zou die gok ook inderdaad niet nemen. De ene maand groeien ze veel sneller dan de andere maand. Mijn dochter zit nu al maanden in maat 80/86 en draagt schoenmaat 22, maar dat verschilt okk weer qua schoen, want sandalen verdrinkt ze in, dus die weer een maat kleiner. Ik zou zeker met zo'n kleintje echt nog even wachten. Welke kledingmaat draagt ze nu dan?
Mijn dochter heeft al 4 maanden maat 20, no way dat zij ineens in 3 maanden naar maat 23 gaat. Ik vind die gok te groot al ik jou was! Jurkje zou ik wel durven gokken, mits het 'kan' dat hij wat ruimer valt
Ik zou beide niet doen. Als je dochter nu in maat 80 zit dan denk ik dat je met 86 beter zal zitten. Mijn dochter zat met 16 maanden ook in maat 80 en zat met 2 jaar nog in 86. Ze is pas met 2,5 naar maat 86/92 gegaan. Met schoenen doet ze ook best lang. Ze is nu bijna 3,5 en zit net in maat 24. Ze doet een bijna een half jaar over 1 maat. Ik zou dus de gok niet durven nemen.....
zit nu te denken dat ze schoentjes ook wel zo aan kan als ze al veel eerder passen of juist nog te groot zijn.
ik koop kleren erg graag in het voren, maar doe ik alleen als ze gewoon aan kunnen, zoals spijkerbroeken enz. maar je moet iets hebben die ze een bepaalde dag aan kunnen en de datum staat vast.... Ik zou de gok ook niet nemen, maar ik zou als ik zou gokken op 22. gr brenda
Kleding op leeftijd vind ik altijd erg bijzonder, niet ieder kind is op dezelfde leeftijd even groot. Als ik mijn dochter nu kleding aan zou doen die last bij 4 maanden, dan weet ik zeker dat het veel te klein is...
Hier heeft mijn dochter met bijna 2 jaar maat 80 van kleding ( al zeker een half jaar lang) en maat 22 van schoenen.. Ik zou het trouwens wel gokken maar ik zou het jurkje in maat 80 doen en de schoentjes in maat 22.
Ik zou die gok niet nemen. Mijn meisje is 2,5 mnd ouder en zit nu in maat 27. Ze had met 12 mnd nog maat 24/25. Ze groeit ook enorm hard zowel met voetmaat als kledingmt. Vooral in in de zomer groeien kindjes het hardst. Het zou zonde zijn als je meisje niet de goede maat heeft met schoentjes. En kleding met leeftijds aanduiding heeft hier nog nooit geklopt. Mijn zoon van bijna 6 draagt kledingmt 12 jaar(146/152) En dochtertje 3/4 jaar(98/104) als ik maat 18 mnd zou nemen komt ze er never nooit in hihi. Je kan wel een 92 of 98 nemen.
Ik zou de gok niet nemen. Mijn dochter gaat nu over naar maat 80 en is 2. En ze heeft schoenmaat 20 al 9 maanden. Iedere maand laten we de voeten van de kinderenmeten maar ze groeien bijna niet