Wat is het gekste/meest bizarre wat je ooit hebt gezien?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dufel, 6 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    :$:$:$

2. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.831
    113
    Zo en welke paddos heb jij geslikt :cool:

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.826
    113
    Hier zie ik vaker een man met snor en kaal hoofd in een korte jurk met panty's. Verder niet opgemaakt of wat dan ook. Iedereen moet aandoen wat ie wil, maar het ziet er wel apart uit.

4. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.831
    113
    Liep hier bij een plas zie ik schoenen kijk beter sokken keek ik nog beter ligt er een man zich te rukken bah.

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hoezo? Een UFO is niets meer dan een vliegend voorwerp dat je niet kan identiceren en je blijkbaar had iemand in Haarlem een baviaan als huisdier.
    Op mijn 12e dacht ik nog niet eens aan paddo's.

:cool:;)

6. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Hier op vakantie in het buitenland op weg naar onze bestemming, we stonden voor een stoplicht op een binnendoorweg waar voortuinen aan grensden. Een oudere man die in zn tuin, vlak naast onze auto, stond deed ineens zn broek naar beneden en begon met z'n piemelemoos in het rond te zwaaien, daarna begon ie er aan te trekken.:$
    Wij echt zo van; wtf gebeurt er zojuist?!:$

Ook een keer eerder op vakantie in het buitenland dat we op straat liepen en er verderop in een afgelegen straat een naakte man een boom stond te swaffelen:(. Uhh ok!

Vreemde figuren lopen er rond:D.

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hahahaha wat een gekke dingen.
    Sommige ook ronduit smerig

8. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Het gekste waar ik aan moet denken, was een keer iemand zien die achterna gezeten werd door een pauw in een woonwijk. Ik reed er voorbij, kijk naast me zo'n hofje in en zie dat. Geen idee waar het beestje vandaan kwam, misschien ontsnapt uit een kinderboerderij ofzo? Pauw was het iig niet eens met alles en ging met veren omhoog vol op de man af.

Een huisje wat te koop was bekijken en zien dat de wc niet door gespoelt was. Huis was een zooitje, maar dat was het toppunt.

In een pub hier een keer met een vriendin wezen lunchen, zij gaat naar het toilet en waarschuwde me dat er een lucht hing, maar ze wist verder niet waarom. Ik ga en zie zo dat er bij 1 van de wc hokjes iemand naast het toilet gepoept had... :$ Denk een volwassene gezien het formaat...maar gauw in de andere gegaan en aangegeven bij de bar doorgegeven. Niemand had het aangegeven tot dusver.

Niet zo spannend als de rest hiero haha!

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Het meest bizarre (en goorste) dat ik ooit zag was toen ik een jaar of 16 was. Ik was met vrienden op Dance Valley en moest plassen. Maar die wc's zijn zoooo goor! Uiteindelijk kon ik het niet meer houden, dus ging toch maar. Trek ik een van die smerige hokjes open, kijk ik recht tegen twee paar billen aan :$ Doggy style, zij met haar hoofd boven de pot (waar alles nog lekker in ligt, tot de wc geleegd wordt, kotskotskots), haar lange haren streken over de rand en hij er helemaal uit z'n plaat achter. Echt zo goor, ik heb er gewoon een trauma aan over gehouden... :$

10. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    😂😂😂 lig werkelijk dubbel!

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ahhhhh GADVER!!!!

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja sorry, moest het even delen. Gedeelde smart is halve smart :D

13. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113

OMG!!! Idd GATVER

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Toen ik 17 was ging ik altijd met de bus naar school. Was een rit van 1,5 uur. Ik vond het heerlijk altijd uit het raam te kijken tot ik eens in de ochtend heel vroeg ineens een man met een kameel in een woonwijk zag wandelen. Ik dacht echt dat ik mij dat verbeelde. Later nog een keer gezien. Bleek die man inderdaad een kameel te hebben en meerdere aparte dieren.

1x iets vreemds gezien. Wij reden naar huis een berg op midden in de winter. Zien wij ineens een man lopen op blote voeten, t-shirt en geen jas aan. Opzich moet hij zelf weten natuurlijk maar hij had ook een klein babytje op zijn arm die geen sokken en jas aan had en ook in heel dun shirtje midden in de winter en was echt koud! Politie was gebeld en zijn hem gaan zoeken. Denk dat hij verward was ofzo.

Heeeeel veel meer vreemde dingen gezien en meegemaakt maar teveel om op te noemen :p

@vlinder: ieuw dat is echt goor!!

15. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ahhh gadverdamme zeg. Dat beeld raak je nooit meer kwijt!!

16. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ik stond vorige week met m'n zoontje van bijna 6 op de bus te wachten. Zo ook een man van een jaar of 50 in een rolstoel. Opeens staat hij op uit z'n rolstoel en gaat in het hoekje van het bushokje staan plassen 😳. Ik zei er wat van maar hij hoorde me helemaal niet. Zat echt in z'n eigen wereldje.

17. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Op een groot feest een oudere vrouw (50/60+) die gewoon midden tussen alle mensen gebeft werd door 2 jonge jongens

18. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ah NEEEEE!!! Bah :$

Sorry ik voeg verder niks toe aan dit topic, maar kan het niet laten.:D

19. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ok heel bizar idd 🙈

20. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Ohja nog iets vrij bizars;
    Op de diploma uitreiking van de middelbare school, in een grote afgehuurde theaterzaal waar alle leerlingen, ouders, opa's en oma's, broertjes en zusjes en andere familieleden zaten was er een schoolgenoot die nadat hij z'n diploma in ontvangst nam op het podium, in een schotse rok voor het publiek z'n schotse rok omhoog deed en met z'n Johannes zwaaide.
    Opa's en oma's in shock:D. (Iedereen eigenlijk wel).

Deel Deze Pagina