Hahahaha wat een gore dingen ook 😂😂😂 Had het beter wat is het meest gore wat je ooit hebt gezien kunnen noemen
Ik ben wel eens voor de gein, als spontane actie, naar de kamasutrabeurs geweest. Ik was er wel nieuwsgierig naar. Nou, never nooit meer, ik heb het geweten.😅 Ik kwam daar aan en het hele sfeertje maakte me al nerveus. Op een gegeven moment toch besloten om een "attractie" te bezoeken want dat moest je toch echt wel gezien hebben op zo'n beurs. Het swingerscafé ging me te ver, het doolhof leek me ook creepy, dus dan maar voyeuren. We kwamen binnen in een soort ruimte met in het midden een afgeschermde cirkel waar mensen dus letterlijk hun ding deden, daar kon je omheen lopen en vanuit glas toe kijken. We gingen bij een raam staan en we werden echt letterlijk opzij geduwd door luidt hijgende mannen, ik wist niet wat me overkwam. Vervolgens keek ik eens goed om me heen en zag allerlei "pashokjes" met een gat en ja, je raadt het al, door dat gat kon je iets steken, en daar werd gebruik van gemaakt, ieuw. Toen kwam er een bejaard stel die cirkel binnen, naakt, ik lieg niet ze waren de 70 gepasseerd. Ik kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte van dit alles en ben dus echt na een paar minuten weggevlucht. Dit nooit meer! Voor zoiets ben ik dus toch echt te preuts, zelfs als geintje.
Oh ik lig echt in een deuk om dit topic, de l#llen vliegen je om de oren zeg! Wat een mensen lopen er rond
Ik denk toch wel een aantal jaar geleden ik richting de tram liep in de vroege ochtend ( lees met -15 ) en er een man voorbij fietste die in die kou aan zn sjaakie liep te sjorren
Dat B-brave een optreden had in een kroeg. Allemaal gillende meiden en het leek er op dat ze een aantal fans op het podium lieten komen. Niets was minder waar, het waren hun eigen vriendinnen. Dit deden ze elke show weer. Ik zat bij de ehbo vandaar dat ik ook achter de schermen mee keek. Ze waren niet betaald om handtekenningen uit te delen dus deden ze dat ook niet. Tijdens de laatste uren van hun moeder de boel vast leeg halen. Op een schone pyama na die ze in de kist aan moest. Een half uurtje voor het overlijden is de fam weggegaan met de mededeling "we horen het wel"
In de Praxis garage in Rotterdam zag ik personen bij een achterbak van een auto staan. Ze verkochten wapens. Ik was precies die dag met de bedrijfswagen,(bedrijfsnaam zeer groot te zien) en de kleine meid, we zijn snel ingestapt en weggereden.
Als tiener woonde ik in Brabant (Helmond) en vlakbij het centrum - niet dat het er toe doet. Ik had de gordijnen open en stond mijn haar te kammen voor het raam. Ik had niks in de gaten tot ik een blonde man op een brommer voorbij zag komen, een aantal keren. Best creepy. (Leek serieus op Rudolph van 24 kitchen ). Diezelfde man vroeg een tijdje later of ik hem kusjes voor geld wilde geven, brrrr. Snel weggerend (was 13 of 14) In datzelfde huis - centrum nu wel relevant - kwamen we thuis rond 23:00 (denk dat ik 12 was). We hadden een feestje gehad oid bij vrienden van mijn vader. Er stond een man aan onze deur te bonken: MARIAAAAA laat me er GVD in!!! die man was stomdronken. Viel uit zichzelf een keer op de grond waardoor hij een gat in zijn achterhoofd kreeg. Viel nog een aantal keer. Wij woonden op nummer 18. Toen de politie kwam bleek dat meneer recht vanuit de kroeg hier was belandt en serieus dacht thuis te zijn. De man woonde op nummer 81 in dezelfde straat (huizen lijken precies op elkaar). Was ook wel een beetje eng.
Ik zal vast gekkere dingen gezien hebben, maar wat me nu even te binnen schiet is dat ik op het station een oude man van bovenaan de roltrap helemaal naar beneden zag vallen toen ik op de trap omhoog liep. Argh wat is dat naar om te zien, je kunt niks doen. Onderaan de roltrap lag hij even beduusd, maar werd gelukkig door omstanders overeind geholpen. Ik was er zelf best van geschrokken.
Ik heb ooit 20 jaar geleden een vliegtuig zien crashen/iig niet zien landen waar het überhaupt de bedoeling was. Ik geloof niet dat er wonder boven wonder veel doden waren maar dat is wel heel vreemd om te zien want je verwacht t niet
Haha ik had het er ooit met een vriendin over (beiden net 18 toen) om er voor de gein een keer heen te gaan. Als ik dat zo lees heb ik totaal geen spijt dat wij nooit daadwerkelijk gegaan zijn XD
Een paar jaar geleden ging ik stappen met een klasgenoot. Ze woonde (of woont) best een eindje verder dus ik ging met de auto. Netjes gebobt en op fatsoenlijke tijd naar huis toe. Meid naar huis gebracht, daar op de oprit de TomTom ingesteld en weggereden. Ik had Tom verkeerd begrepen en ben de verkeerde kant van de snelweg opgereden. Gelukkig snel in de gaten, eerste afrit eraf en gelijk weer erop maar dan de goede kant op. Ik minder vaart, nader een rotonde, kijk rechts-links-rechts en zie ineens een man staan die zijn hand uitsteekt naar het bijrijdersportier. Ik heb, zonder na te denken, een flinke dot gas gegeven en ben zowat rechtdoor over de rotonde gereden en eenmaal op de snelweg met 180 naar huis. Het gekke was, toen ik eenmaal de rotonde over was keek ik nog eens en ik zag gewoon niemand. Eenmaal thuis kwam pas het besef van wat er nu gebeurd was. En zo dom geweest de politie niet te bellen...
Gatverredamme wat eng Logan. Het meest smerige wat ik ooit heb meegemaakt was toen ik een terrasje pakte met een vriendin. Ze legde haar baby op het tafeltje, broekje naar beneden, drukknoopjes van rompertje open. Ik zeg nog, op de dames-wc hier hebben ze zo'n verschoontafel. Ze reageerde met, ach dit gaat net zo makkelijk. Trekt de luier open, gele dunne stront erin natuurlijk. Ik stond helemaal perplext, er kwam geen woord meer uit mijn normaal zo bijdehante strot
Ik was een jaar of 20 en zat in de trein. Het was niet zo druk in de coupe en schuin tegenover mij zat een man. Hij zat alleen voor mij in het zicht.... Ineens viel mijn oog op iets vreemds, want zag ik dat nou goed? Had hij nou zijn piemel in zijn hand? Ik wist niet wat ik zag en dacht dat ik het me verbeelde en keek nog eens. Het was echt waar, hij was zich aan het aftrekken terwijl hij naar mij keek. Ik was geschrokt en het voelde ook best bedreigend. Ik ben toen naar het halletje gelopen, ik moest tóch bijna uitstappen. Daar heb ik het aan een conductrice verteld die daar ook stond. Toen ik uitstapte ging die man mij achtervolgen en de conductrice had dit wel door, toen heeft ze me naar huis gebracht. Echt netjes! Later heb ik aangifte gedaan tegen die man. Was best een enge ervaring.
Ah jakkes Logan, dat laatste is echt eng. Ik werkte in mijn jeugd in een winkel. Regelmatig kwam daar een man aan lopen, heel lang en kaal hoofd, op enorme hakken in dameskleding. Ik heb geen oordeel verder over hem, maar was toch wel echt vreemd. Ik krijg regelmatig vreemde verzoeken via mp van volgens mij dezelfde persoon. Ik ben gastouder geweest en had een advertentie op mp. Ik heb meerdere keren met tussenpozen van een paar weken het verzoek gekregen of die.persoon die een volwassenbaby is een paar uur in de week wil verzorgen als een echte baby. Nu ben ik geen gastouder meer en al tijden geen advertentie meer op mp om kindjes te werven. Maar vorige week wel een paar dingen er op gezet. Oa nieuwe flessen. En ja hoor, kreeg een bod en ging akkoord. Vervolgens de vraag of ze geschikt waren voor volwassenbaby's en of ik hem wil voeden. Volgens mij iedere keer dezelfde persoon.
Een collega van mij vroeg vorig jaar nog of ik met haar mee wilde; zij had 2 kaartjes en ik vervoer, dus of ik zin had om mee te gaan...nooooouuuuu NEE!!!! ik ben blij dat ik niet ben gegaan als ik dit zo lees, niks voor mij
Niet gezien, wel meegemaakt. Toen ik op kamers ging, bij diverse geïnformeerd, naar prijs etc. Bij eentje kreeg ik het antwoord : als ik een keer per week je slipje uit de was mag vissen, mag je gratis komen wonen. Ieieieieieieeeeew. Het informeren was uiteraard naar een studentenkamer, en niet een red light district kamer 😏 Dan had ik het wel begrepen. Wat mijn man ooit heeft meegemaakt. Hij had vroeger een krantenwijk. Hij fietste en plots stak er een eend over. Nogal ongunstig, dwars door het fietswiel. Kwam dus tussen de spaken, en laat het duidelijk zijn: de eend kan het niet meer na vertellen, en alles zat onder van het rondvliegend bloed