Ik heb vroeger ook een eend gehad. Het was nog een baby-eendje toen ik hem kreeg. Ik vond hem namelijk in het park, helemaal alleen. Kon z'n moeder niet vinden. Dus mee naar huis genomen. M'n moeder vond dat ik toch nog een keer terug moest om de mama eend te zoeken. Dus ik weer terug. Zag ik een mama eend met kleine eendjes in het water. Zette het kleintje erbij, maar kwam meteen terug naar mij toe gezwommen. Toen heb ik haar vanaf dat moment opgevoed en grootgebracht. Het was zo leuk! Later werd ze groot en kon ze weer in het wild leven. Wat denk je? Een jaar later komt mevrouw met man en kinderen bij ons voor de deur om eten bedelen. Echt zo schattig. M'n ouders waren er minder blij mee, want ze scheten de hele voortuin (witte tegels) elke keer helemaal onder haha.
Op een parkeerplaats in Frankrijk kwam er een auto aanrijden. Rijdt het parkeervak keurig in, rijdt vervolgens de complete auto de 6 meter hoge heg in. Wij: . Mijn man er snel heen gerend om te kijken of alles oke was. Bestuurder en bijrijder stappen uit, zeggen dat alles oke is, en lopen vervolgens de supermarkt in voor de boodschappen.
Ik zag, een tijdje geleden, bij een uitrit van een parkeerplaats een auto staan met draaiende motor en lichten aan en de bestuurder lag voorover gebogen. Omdat hij er nog steeds stond toen we weg gingen (was een plaspauze), wilde ik al 112 bellen. (Ik ga daar niet heen als vrouw alleen. Daar hoor je veel te enge dingen over). Op het moment dat ik op bellen had gedrukt, reed hij opeens weg! Echt heel raar
Maar het was niet levensbedreigend en die meneer was nog mobiel en aanspreekbaar. Natuurlijk moet er wel zo snel mogelijk naar die duim gekeken worden maar het is geen zaak van leven of dood.
Ik was een keer met vriendinnen in het park aan het picknicken. We lagen een tijdje al in de zon.. kijk ik achter mij en zie ik een man in de bosjes zich staan aftrekken. Wij redelijk in paniek onze spullen gepakt en ver weg ergens anders gaan zitten. Ik was toen een jaar of 18... nu zou ik wel anders reageren maar toen zijn we er snel vandoor gegaan.
Ik kom uit een klein dorp en iedereen fietst hier door het bos naar de stad (middelbare school). In mijn laatste 2 jaar havo stond er vaak een man op een bepaalde plek zichzelf af te trekken langs het fietspad. Dat liep zo uit de hand dat niemand meer daar wilde fietsen alleen (zeker in de winter was het donker voor je terug kwam na het laatste uur) en je zag hem niet omdat hij achter een grote struik stond. Toen hij dat doorhad begon hij ook 's ochtends te komen, en op wisselende plekken. Opzich vond ik dat nog niet zo heel schokkend, hij deed verder niks maaarrrrr het bleek iemand uit het dorp te zijn, samenwonend met zijn vriendin. Iedereen wist ook zijn adres en dat ze bv paarden hadden. De politie reed daar dagelijks zo'n 20x maar hij verstopte zich dan zodat ze hem niet konden vinden of was hij even een paar weken weg. Was echt een gedoe toen, of hij het nu nog doet weet ik niet maar ik zie hem dus nog vaak in het dorp, soms met zijn vriendin. Ik vraag me echt af of zij het wist (neem aan van wel, politie is daar heel vaak aan de deur geweest). Waren ook foto's en filmpjes van als bewijs, daar vroeg de politie om.
We waren op vakantie in Egypte en gingen met de taxi naar de stad. Netjes prijs afgesproken en nadat wij waren ingestapt wilde hij ineens meer geld. Nou dan moet je net mij hebben dus ik kreeg bonje met die man. Hij werd steeds bozer en lette niet goed op. Reed hij bijna de politiecontrole omver,hard op ze rem (piepende banden)hij wordt uit de auto gesleurd(letterlijk) door de politie en wij worden verder gebracht door de politie naar de stad. We moesten wel betalen aan de politie haha
Ik heb een keer iemand heeeeel rustig voorbij zien fietsen: van het fietspad het gras op en hoppa, over de kop een watertje in. Het ging zo rustig, je zag het van mijlenver aankomen. Bizar! Alsof ie lekker effe wilde zwemmen ofzo.
Trouwens ook bizar: een kerstkaart van een vriendin waarop zij naakt poseert. Ik wist dat ze van de bdsm was, maar ik had toch wat anders in m'n hoofd bij een gelukkig nieuwjaar.
Oh en ik was ook een keer op het strand. Komen er twee vrouwen aan, leggen hun spullen neer. Kleden zich uit, die ene vrouw had nog geen bikini aan. Die vrouw doet haar broek en onderbroek uit (nog niet het gekste). Vervolgens haalt ze haar tampon eruit :s..... het wordt nog erger... die tampon geeft ze aan die andere vrouw :s. Die loopt daarmee naar de vuilnisbak en gooit het weg terwijl die ander haar bikini aan trekt. Dat vond ik toch wel smerig.
Trouwens: ook een keer in een bus gezeten waar een moeder binnen kwam met een baby van een maand of 10 en een kind van 3 of 4 ofzo. Ze gaan zitten en die oudste trekt zo zn moeders trui omhoog en gaat lekker aan de tiet hangen. Was ook wat onverwacht.
Dat hadden wij met een kennis die aan paaldansen deed. Ze was daar ineens heel fanatiek in en kregen we allemaal ene kerstkaart met haar hangend om die paal. Was ook heel vreemd. Voor de rest werk ik in de ggz, daar maak ik en zie ik genoeg gekke dingen
Vroeger woonde we buitenaf. 12 km fietsen naar school, vroeg op de fiets en dwars door de weilanden op een smal fietspad. Ik fietste een keer op een zeer mistige morgen met mijn zus naar school. Zo mistig dat je niet verder kon kijken dan 2 meter. Wij zitten elkaar een beetje gek en bang te maken op de fiets, lachen natuurlijk. Totdat we een enorme loei achter ons horen.. en niks kunnen zien natuurlijk. En nog een loei en nog een en steeds dichterbij.. Wij fietsen steeds harder en beginnen steeds minder te lachen. Tot op eens (mijn zus fietste achter me) ik een enorme gil hoor! Dus ik kijk achterom rent er een enorme koe met haar mee! Nou we hebben gefietst niet normaal.
Hahahahahaha! Deze vind ik echt keigrappig!! Yo, ik pak ff een terrasje met mn maat eend. Ik stapte een keer uit de bus en zag een man voor mij uitstappen met een big-shopper in zn hand. Hij stopte midden op een fietspad, zette zn tas neer, liet zn broek zakken en pieste zo in die boodschappentas. Ondertussen was ie steeds binnensmonds aan het vloeken. Bij-zon-der