Ik was laatst met mijn vriend in het zwembad. Het was nog vakantieperiode, dus best wel druk. Komen er een opa en oma binnen met hun kleinkind. Opzich niks geks maar ze hadden nog kleren aan. Ik dacht nog die zullen wel niet gaan zwemmen, alleen kijken. Totdat ik ze ineens zag omkleden, voor het kinderbad.. op het gemakje. De vrouw stond nog een paar keer te bukken waardoor iedereen kon genieten van het uitzicht. (Wat niet genieten was hoor...) Ik was echt in shock.. een zwembad heeft kleedkamers genoeg..
Ik denk mijn nicht. We waren bij oma aan het logeren en waren op een speeltuintje niet ver van oma's huis. Ze moest ineens poepen en ik wilde snel naar huis gaan. Maar mijn nicht vond dat niet nodig, dus de bosjes in vlak naast de glijbaan en huppakee broek naar beneden en poepen maar. Dat deed ze blijkbaar vaker, zonde om eerst naar huis te gaan.. Ik wist niet wat ik moest doen. Was pas 4 of zo. Toen ze klaar was vroeg ze of ik kwam kijken. Toen ben ik alsnog snel naar oma's huis gerend. Koekkoek...
Ik was toen ik een jaar of 13 was, met mijn ouders op vakantie. We gingen zwemmen. Er liep daar een vent rond die ze duidelijk niet allemaal op een rijtje had. Hij legde zijn handdoek een stukje van me af en keek me steeds zo "verliefd" aan met een gigantische paal in zijn speedo. Ik was in shock haha Van de week was ik met mijn dochter aan het zwemmen bij een meertje met een strandje. Kwam er een ventje van een jaar of 3 aan de waterkant staan. Zo'n 1,5 meter van mijn dochter af die zat te spelen met haar emmer en schepje. Het ventje haalde zo zijn ding uit zijn broek en ging staan plassen. Het ventje weet niet beter natuurlijk, hij werd door zijn moeder gestuurd. En het toilet was even ver lopen als de waterkant. Wat een opvoeding.
Een aantal jaar geleden reden wij via de snelweg terug naar huis. Man reed, ik op de bijrijdersstoel. We moesten invoegen, maar er stond een file, dus het ging niet erg makkelijk. 1 bestuurder wilde ons er niet tussen laten, man koos eieren voor zijn geld en besloot om achter haar in te voegen. Achter ons reed ook een man die in moest voegen, maar het was inmiddels al op het einde van de invoegstrook. Die vrouw wilde hem er ook niet tussen laten en gaf opeens flink gas, terwijl die man al half ingevoegd was. Wat volgde was een kat en muis spelletje op de snelweg. Ik wist werkelijk waar niet wat ik zag. Die vrouw stapte uit, deed haar hakken uit en rende zo de snelweg over op weg naar de andere (mannelijke) bestuurder. Het verkeer kon weer een stukje rijden, zij rende terug naar haar auto, voegde uit om vervolgens via de spitsstrook weer bij die man te komen. Daar aangekomen gaf ze weer wat gas en ramde zo zijn auto. Ik zat echt perplex toe te kijken. Wist niet wat te doen, maar uiteindelijk toch maar de politie gebeld. Hele verhaal gedaan, ze zouden iemand sturen. Inmiddels konden wij zoetjesaan verder rijden en best wat verbaasd kwamen wij thuis. De volgende ochtend belde de politie, ik moest mijn getuigenverklaring geven. Dus gedaan, verteld die agent opeens dat die man is opgepakt en de hele nacht in de cel heeft doorgebracht. Ik wist niet wat ik hoorde!! Na mijn getuigenverklaring zouden ze hem ook zo snel mogelijk vrij laten. Uiteindelijk is het best nog wel een dingetje geweest (denk voortaan wel 2 x na voordat ik de politie bel), veel verzekeringswerk waarvoor ik tig keer allerlei papieren moest invullen en tekeningen moest maken van de situatie. De beste man had namelijk flink wat schade. Via de politie hadden we toestemming gegeven om onze gegevens aan die man te geven voor de verzekering ed. Een hele poos later kregen we bericht van die man, of hij langs kon komen om ons persoonlijk te bedanken. Op een avond kwam hij en vertelde het verhaal van zijn kant. De plek waar die vrouw hem geramd heeft zat zijn dochtertje van een paar maandjes oud in de maxi cosi. Gelukkig was ze ongedeerd! Hij heeft ons 100000 x bedankt, want ondanks de drukte op de snelweg, het verspreiden van diverse oproepen, is er niemand geweest die zich gemeld heeft. Zonder onze verklaring had het voor die man heel anders afgelopen.
Je kunt toch aan een taxichauffeur aanbieden om de kraam matras (dat grote celstofmatje) in de auto op de zitting en vloer te leggen ter bescherming, mocht je water breken of gebroken zijn? Dat zou ik doen in elk geval....
Waarom zou je volgende keer 2x na moeten denken voordat je de politie belt?? Is niet meer dan normaal toch als je ziet dat iemand zich in het verkeer misdraagt waardoor iemand flink de dupe wordt?!! Dus goed gedaan. En een volgende keer weer doen.
Om te gieren dit. Woensdag ochtend ga ik altijd baantjes zwemmen en dan komen er ook jong volwassenen met geestelijke beperkingen met school of zo zwemmen. Een keer zag ik een van de jongens met kleding binnen komen. Waarschijnlijk zwemkleding vergeten. Op een gegeven moment zie ik hem aan het trappetje twijfelen. Gaat aan water voelen. Staat weer op gaat aan trap staan en heel voorzichtig steeds een trede verder het water in gaan. Begeleider staat ondertussen met badjuf te praten en alle andere jongeren staan aan de kant te wachten. Hij was al halverwege met baantje zwemmen tot begeleider het door had. Hij moest er in eerste instantie er uit maar heeft daarna wel meegezwommen. 😂 Waarschijnlijk kmdat hij toch al nat was. En een keer in de metro zag ik een man die zijn schoenen en sokken iit deed in de metro. Legt voet op knie en gaat tussen de tenen wroeten wat al erg genoeg is. Maar hij was blijkbaar benieuwd wat er tussen zijn tenen zat wat hij haalde er prut uit en deed in zijn mond 😨😨 Ook zag ik een keer heel vroeg in de ochtend een man drugs spuiten in de metro. Vond ik ook heel vreemd en eng.
Dat herinnert me weer aan mijn oude buurjongetje, komt onze tuin ingelopen en trekt zijn broek naar beneden... ik zeg wat doe je? Zegt die ik moet heel nodig poepen Zijn ouders waren wel thuis maar hij mocht niet naar binnen van zijn ouders... gelukkig kon ik hem tegenhouden voordat hij het echt had gedaan bah bah