Weet iemand of die bestaan en waar ik die kan kopen? Heb wel uitdeelzakjes soepstengels gevonden. En mini rijstwafels in een grote zak bij elkaar.
Je hebt op de baby afdeling zakjes (niet heel groot) met kleine rijsttafeltjes. Ik kocht ze altijd toen ze klein waren. Weet even niet welk merk, dacht Bambix. maar liggen dus tussen baby à la biologische voeding. (Ligt bij ons naast elkaar)
Even helemaal off topic sorry tuc, maar gezien je andere topic wellicht interessant Kinderen worden gewaarschuwd om rijstwafels niet te eten! | Health Bytes
Ja ik heb dat ook gelezen, ik waardeer je bijdrage hoor Maar ik wordt er onderhand wel wat moedeloos van...wat is nu eigenlijk nog wel gezond...mijn kinderen zijn dol op rijstwafels en nu is dat ook al geen gezond tussendoortje meer.
Ik heb ze ooit van kruidvat merk gekocht, maar weet niet of ze die nog hebben. Was ideaal voor traktatie.
Je hebt biologische zakjes met mini rijstwafels van Organix Goodies staat bij de baby/peuter afdeling in de supermarkt. AH heeft zijn eigen biologische mini rijstwafels. Succes!
ja daar is het voor bedoeld idd, ik heb ze in het voorbij gaan wel eens zien liggen bij kruidvat, maar dacht dat die zakken toch groter waren dan een uitdeelzakje. Ga er toch nog maar eens kijken.
Klopt, is ook om moedeloos van te worden. Ik koop nu toch maar maiswafels, zijn iets duurdee, maar vinden ze eigenlijk nog lekkerder dan rijstwafels.
Je hent van Goodies uitdeelzakjes met mais-boogies Knapperige mais-staafjes met een laagje wortelpoeder. Net chipjes.
Ik wilde deze tip ook geven . Ik vind maiswafels ook lekkerder. Mijn kinderen vinden ze ook lekker. Ik heb biologische van de plus.
nou dan ga ik ook eens voor maiswafels kijken Misschien zijn er wel meer ouders die om deze reden geen rijstwafels meer willen, dan is het als traktatie ook niet meer zo leuk.
Nou inderdaad! Je weet langzamerhand niet meer wat nou wel of niet gezond is. Dat snoep ongezond is.... dat weten we allemaal wel, maar rijstwafel? Nee...... We moeten ook een beetje kunnen genieten van het eten en drinken hoor.
nou dat is mijn gevoel ook...denk ik goed bezig te zijn met het feit dat mijn bijna 8 en bijna 4 jarige nog helemaal blij worden van een rijstwafel krijg je dit.
Dit wilde ik ook schrijven. Je hebt ze in appel- en banaansmaak. En het wordt aangeraden rijstwafels met mate te eten. Vooral kleine kinderen krijgen erg veel rijstproducten en er zit blijkbaar een kleine dosis arseen in rijst. Volgens mij doordat de rijstplantjes in vervuild water hebben gestaan ofzo. Maar zo is er met ieder voedingsmiddel wel wat. Ik geef ze dus wel gewoon maar wel afgewisseld met andere dingen en zeker niet iedere dag. Wij eten verder ook gewoon rijst en risotto.
bij de aldi heb je naturel rijstwafels. ze zijn wel rechthoekig er zitten 3 kleine in een verpakking.