uitdeelzakjes rijstwafels

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 9 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Weet iemand of die bestaan en waar ik die kan kopen?
    Heb wel uitdeelzakjes soepstengels gevonden.

En mini rijstwafels in een grote zak bij elkaar.

2. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Bij Lidl heb je volgens mij wel rijstwafels per 2 verpakt. Ik weet niet of je daar wat aan hebt.

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Je hebt op de baby afdeling zakjes (niet heel groot) met kleine rijsttafeltjes.
    Ik kocht ze altijd toen ze klein waren. Weet even niet welk merk, dacht Bambix. maar liggen dus tussen baby à la biologische voeding. (Ligt bij ons naast elkaar)

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.890
    113
  5. tuc

tuc Niet meer actief

Ja ik heb dat ook gelezen, ik waardeer je bijdrage hoor;)
    Maar ik wordt er onderhand wel wat moedeloos van...wat is nu eigenlijk nog wel gezond...mijn kinderen zijn dol op rijstwafels en nu is dat ook al geen gezond tussendoortje meer.

6. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.187
    1.393
    113
    Ik heb ze ooit van kruidvat merk gekocht, maar weet niet of ze die nog hebben. Was ideaal voor traktatie.

7. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Je hebt biologische zakjes met mini rijstwafels van Organix Goodies staat bij de baby/peuter afdeling in de supermarkt. AH heeft zijn eigen biologische mini rijstwafels. Succes!

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Snack a jacks ?

9. tuc

tuc Niet meer actief

die zijn er niet naturel toch of wel?

10. tuc

tuc Niet meer actief

ja daar is het voor bedoeld idd:D, ik heb ze in het voorbij gaan wel eens zien liggen bij kruidvat, maar dacht dat die zakken toch groter waren dan een uitdeelzakje. Ga er toch nog maar eens kijken.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.890
    113
    Klopt, is ook om moedeloos van te worden. Ik koop nu toch maar maiswafels, zijn iets duurdee, maar vinden ze eigenlijk nog lekkerder dan rijstwafels.

12. tuc

tuc Niet meer actief

o die zijn anders dus?? Waar koop jij die?

13. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Je hent van Goodies uitdeelzakjes met mais-boogies :) Knapperige mais-staafjes met een laagje wortelpoeder. Net chipjes.

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Maiswafels hebben ze bij de Albert Heijn.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik wilde deze tip ook geven ;). Ik vind maiswafels ook lekkerder. Mijn kinderen vinden ze ook lekker. Ik heb biologische van de plus.

16. tuc

tuc Niet meer actief

nou dan ga ik ook eens voor maiswafels kijken;)

Misschien zijn er wel meer ouders die om deze reden geen rijstwafels meer willen, dan is het als traktatie ook niet meer zo leuk.

17. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Nou inderdaad! Je weet langzamerhand niet meer wat nou wel of niet gezond is. Dat snoep ongezond is.... dat weten we allemaal wel, maar rijstwafel? Nee......

We moeten ook een beetje kunnen genieten van het eten en drinken hoor.

18. tuc

tuc Niet meer actief

nou dat is mijn gevoel ook...denk ik goed bezig te zijn met het feit dat mijn bijna 8 en bijna 4 jarige nog helemaal blij worden van een rijstwafel krijg je dit.

19. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Dit wilde ik ook schrijven. Je hebt ze in appel- en banaansmaak. En het wordt aangeraden rijstwafels met mate te eten. Vooral kleine kinderen krijgen erg veel rijstproducten en er zit blijkbaar een kleine dosis arseen in rijst. Volgens mij doordat de rijstplantjes in vervuild water hebben gestaan ofzo. Maar zo is er met ieder voedingsmiddel wel wat. Ik geef ze dus wel gewoon maar wel afgewisseld met andere dingen en zeker niet iedere dag. Wij eten verder ook gewoon rijst en risotto.

20. Dustin

Dustin Actief lid

4 jun 2016
    371
    42
    28
    NULL
    NULL
    bij de aldi heb je naturel rijstwafels. ze zijn wel rechthoekig er zitten 3 kleine in een verpakking.

Deel Deze Pagina