Heb laatst een frietje met kaassouflee voor tussen de middag gehaald had er zooo zin in. Nu krijg ik ook trek, mmmhh
Hier niet echt trek in eten door de misselijkheid, moet echt per dag kijken waar ik zin in heb... Alleen chips, tja chips is momenteel wel een dingetje!!
ik at het eerste en tweede trimester elke dag 2 bruine boterhammen met AH belegen goudse kaas en york ham (let op geen andere ham of kaas) en dan een minuut in de magnetron....😱 een kleffe tosti zeg maar haha maar jeetje wat vond ik dat lekker, bizar he😝
In het begin alles wat zuur was. Nu vooral drinken met ijsklontjes.. Ook al om 8.00 s morgens water met ijsklonten HEERLIJK! En die klontjes opkauwen haha
Ik heb ineens veel moeite met vlees. In de meeste heb ik gewoon echt geen zin meer. En ondertussen verlang ik zo naar filet american of rosbief. Op dit moment verlang ik ook naar een portie vers gebakken kibbeling met veel sous.
ik ben ineens helemaal van de zoetigheid terwijl ik normaal heel hartig eet.. Maar ooh als ik dit lees: ook heerlijk lijkt me dat. Heb enorme honger.
Kroketten! En met dat in gedachten opstaan 's morgens... Ik geef er niet aan toe, maar het spookt wel constant door mijn hoofd! Vorige zwangerschap had ik een echte sinaasappelsap verslaving. Iedere dag nam mijn man een liter versgeperste sap mee van de supermarkt, met geluk kon hij een glaasje drinken...
Elke dag trek in een big Mac! Terwijl ik niet echt van macdonalds hou ofzo. Maar denk er elke dag aan. Misschien maar een keer 1 halen. Misschien ben ik er dan vanaf! Hahaha Ik ben ook de hele dag misselijk. Zonder overgeven. Moet continu eten om niet erger misselijk te worden. Dus erg vreemd dat ik maar zin blijf houden in een big Mac!'
Ik hou helemaal niet meer zo van zoet, maar juist van hartig. Kaasuienbollen kan ik geloof ik constant eten haha.
Vorige keer had ik alleen maar zin in patatjes. Nu heb ik erg last van maagzuur. Een tijdje geleden had ik wortels gehaald en tijdens het koken heb ik er eentje opgegeten. Mijn maagzuur was ineens verdwenen! Ik heb daarna de hele tijd zin in wortels, niet van die laffe waspeentjes, maar echte grote! Het liefst zo'n kilo bak van die gekleurde van de Lidl, hmmmm. Ik neem er nu standaard eentje voordat ik naar bed ga, is tegen het zuur, maar ook gewoon omdat ik er zo'n zin in heb.
Vorige zwangerschap alles met citroen en op een gegeven moment had ik trek in vanilleijs met paprika chips...dat heb ik toen niet gegeten omdat ik dat de rest van m'n leven zou horen van m'n vriend haha Nu heb ik veel zin gehad in patat met satésaus van de snackbar (niet van thuis, dat smaakt anders). Oh en beide zwangerschappen regelmatig opeens trek in een broodje haring met uitjes en zuur. Maar dan ook op de meest bizarre tijden.
Als het maar pittig is... terwijl normaal de tranen in mijn ogen staan als ik alleen maar naar sambal kijk.. Nu gaat bijna overal sambal overheen 🙊
Leuk om dit te lezen. Ik ben normaal echt een groentefreak. Maar de eerste 14 weken kon ik al kotsen van de gedachte aan groenten. Dus helaas ook weinig gezond gegeten toen. Waar ik wel trek in kreeg dat moest ik eten. De ene keer was dat Chinees, dan weer mona bananenkwark, dan een croissantje ham-kaas. En alleen waar ik trek in had dat kreeg ik naar binnen. Ohja nog een leuke. Bitter lemon.. dat gaat er elk moment goed in
Ik had trouwens het eerste vermoeden dat ik misschien wel zwanger was toen ik trek had in patat! Heb ik normaal echt nooit, houd er helemaal niet van.
Herkenbaar, ik eet nooit patat en lust het helemaal niet zo, maar ik had er eerder deze week zoveel cravings naar, dus langs de MC gereden. En gelukkig heb ik er tot nu toe niet meer cravings voor gehad, dus ik denk dat het maar bij 1x is gebleven. 😉 Wel moet ik continu denken aan een lekkere kroket of frikadel, maar dat verkopen ze hier niet in Zweden. Gelukkig maar.
Hier kaas ! Maar dan aapjes met kaas inmiddels meer zoet. Maar in het begin brood met kaas of smeerkaas cheese union chips tosti en zelf kaas over me bami echt erg haha
In het begin appels. Ik zat er ook wel op 4 per dag. Daarnaast amper behoefte aan vlees, het staat me echt tegen. Kaas daarentegen!!!! ik eet me suf aan kaas en andere zuivelproducten.
Slagroom... maar dan van die zelf geklopte.. en dan op chocolade vla.. ik geef er maar niet te vaak aan toe.. maar soms.. dan MOET ik het eten.. en in een gekke bui ben ik wel eens langs de MAC gereden en heb daar 19 (20 lukte niet ??) kip nuggets met saus op.. en nog een mac flurry... heerlijk was dat! Verder probeer ik me aardig in te houden hoor.. maar heel stom.. fruit wilt er maar niet in deze zwangerschap terwijl dat de vorige keer zo lekker was ...
McFlurrysssss!!!! <3 Ik heb mij blauw gegeten aan Mcflurry's met M&M's. Nu heb ik een Kikkers&Muizen verslaving. Dat zijn van die ranzige sinterklaas suikerfondant dingen met een laagje cheap ass chocolade erover.