Hier vooral trek in fruit en verder wordt ik heel snel misselijk. En waar ik al weken naar op zoek ben en die ik gewoon niet kan vinden........die ouderwetse amerikaanse donuts. Dus niet die gesuikerde, maar echt die natte kleffe. Ohhhhhh die moet ik echt hebben, maar kan ze nergens vinden
Tijdens mijn vorige zwangerschap kon ik alleen maar aan patat denken Zat ik thuis op de bank, zei ik tegen mijn man "Ik ruik Mac!" Nu nog geen specifieke voorkeuren of juist eten dat ik niet hoef. Eet wel veel kruidenroomkaas op brood en crackers. Maar dat at ik voor mijn zwangerschap ook al graag.
Hier ook patat! Oooh heerlijk! En vooral de Mac ja! Kost helaas klauwen met geld.. Patat is het enige waarvan mijn misselijkheid over gaat gek genoeg, en elke dag patat eten is ook niet zo gezond voor (mij en) mijn peuter.
Grappig dat ieder zo z'n tic heeft.. Maar de écht rare dingen zoals haring met slagroom of augurken met hagelslag hoor je toch blijkbaar niet echt Zou dat ecbt bestaan, zwangere vrouwen die zoiets raars eten? Ik had in m'n tweede zw vooral een tic voor dat hele zure snoep!! En bij elke zw eet ik drop.. Wat ik normaal ook niet echt lekker vind.
Ik at voor mijn zwangerschap vrij eentonig/eenzijdig. Nu ik zwanger ben is dit nu wel anders. (Veel meer gevarieerd). Het lijkt of ik nu dus juist meer lust. In het begin van mijn zwangerschap had ik trouwens echt een tomatensoep-tik. Eet ik normaal nooit. Nu vind ik stiekem patat, chocolademousse en warme chocolademelk niet te weerstaan.
Pindakaas met suiker op een boterham het liefst op de meest geke tijd stippen zelf snachts stond ik op om honger,, hahaha Mac flurrys oeeeehh die ook dat was heerlijk,, ik at eigenlijk alles wat los en vast zat, ook augurken jammiej,, heerlijkkk vlees stond me echt tegen blehh,,
Ik had zo'n zin in sinassplits. Die lust ik dus echt niet. Uiteindelijke eentje gekocht, maar bah! Nog steeds vies. En verder appels. Man, wat heb ik een appels gegeten.
Oke na het lezen van alles voel ik me een stuk minder gegeneerd om dit te typen hihi Ik kreeg niet genoeg van zure matten gedoopt in ontbijt drink van de lidl en dan eten als een haring zeg maar... en de tijden:altijd!!!! Dat was mijn ontbijt middag eten en als het aan mij lag zelfs avond eten maar dat mocht niet van manlief Dan maar als toetje
Oh en ik vergeet helemaal de dubbel cheeseburger van de Mac natuurlijk weet nog heel goed dat ik met een vriendin door de drive ging(had toen zelf geen rijbewijs) wij bestellen zeg dat vrouwtje die is er helaas uit Ik heb zitten huilen als een klein kind zo erg later bedacht ik me dat ik er dan gewoon 2 kon bestellen en van de enen het broodje weg gooien maar op dat moment was niets goed...
Hier ook liters melk! Heerlijk! Liefst ook midden in de nacht. Van de week geroosterd brood, 1 met brie en abrikozen jam En 1 met smeerworst en abrikozen jam... Ja op mekaar dus! Haha heerlijk!
Die verslaving was ik even vergeten. Daar heb ik me gek aan gegeten de laatste maanden van mijn vorige zwangerschap.
Het verandert continu, eerst was ik al blij als ik überhaupt iets naar binnen kreeg en toen was dat vooral yoghurt met vruchtenspul, smeerkaas, af en toe een blik perzikken. Verder roosvicee, heel veel melk (al jaren niet meer zo uit een glas gedronken), patat met mayo en dan met name de mayo en nu heel veel appelflappen en appelbeignets. Lekker gezond allemaal dus... Juist groente kwam er aan het begin alleen maar weer uit.
Ik kreeg in de zomer ineens heel veel trek in vrieslollys.. sinds mn kindertijd niet meer gehad en nu at ik soms een paar van die dingen op een dag. Na een paar weken was het ook weer ineens klaar
ik ben dol op saucijzenbroodjes! Kun je me voor wakker maken. Normaal ben ik meer van het zoet maar nu denk ik soms heel de dag aan saucijzenbroodjes, patat met satésaus en tortillachips...probeer me in te houden maar heb toch al best wat saucijzenbroodjes op ondertussen. En melk, heerlijk een groot glas koude melk