Heb een nieuwe! Vooral de combi is erg... Bijzonder Halfvolle yoghurt met jus d'orange. Op zich niks geks aan, maar ik wil dat dan het liefste in combinatie met een opgewarmde boterham met smeerkaas. Ik leg dan een boterham in de magnetron en warm die op In ieder geval al een stuk gezonder dan twee kaassouffles in de frituurpan gooien!
Ik heb ergens halverwege mijn zwangerschap chocolade net kruidenboter gegeten. Lekker dat het was!! Nu ik bevallen ben zou ik het niet nog een keer durven te proberen ..
Als ik al jullie reacties lees, ga ik twijfelen aan mijn eigen capaciteiten en kom tot de conclusie dat ik bij mijn zwangerschappen vast een tik van gekheid heb gehad. Bij nummer 1 liep ik dagelijks met een koffiepad aan een tpuwtje om mijn nek, zodat ik tijdens het schoonmaken in huis de geur van heerlijke koffie kon ruiken. Bij nummer 2 had de badkamer een behoorlijke aantrekkingskracht, want dat tanden poetsen was zo lekker. Minimaal 5x op een dag een flinke klodder op de tandenborstel en dan poetsen. Mmm!! En nu bij nummer 3 geloof ik dat ik weer behoorlijk bij kennis ben gekomen, want nu heb ik vooral behoefte aan fruit
Ik keek altijd zo uit naar rare dingen tijdens mijn zwangerschap maar helaas.. Ik heb geleefd op broodjes kaas, mandarijnen (ok sinaasappels mochten in nood ook) en mergpijpen (die grote!).
Ha die tandpasta herken ik!!! In het 3e trimester van mijn vorige zwangerschap had ik dat met die blauwe gel tandpasta. Het liefst at ik het op maar daar heb ik nooit echt aan toegegeven. En mannen douchegel rook heel lekker
Bij mijn vorige zwangerschap had ik in de laatste weken super trek in zand (ja je leest het goed). Ik heb het natuurlijk niet gegeten!! Maar hunkerde echt naar een hap uit de zandbak. Wij hebben hier een speeltuintje voor de deur, het was op het laatst zo erg dat ik omliep naar de auto omdat ik bang was dat ik de verleiding niet kon weerstaan en een hap uit de zandbak zou nemen.... Hahaha mijn man pest me er nog steeds mee
toen ik zwanger was van mn dochter vond ik mijn shampoo zo lekker ruiken dat ik er wel een slok van wou nemen gelukkig heb ik dat niet gedaan..
Bij mijn dochter toen ook kroketten verslaafd en bitterballen.. Altijd zin in kroketten!! Mijn dochter is nu gek op........ Kroketten!!!
Ik heb in heel m'n leven nog nooit zoveel zin gehad in een koud biertje en carpaccio, de dingen die je niet mag.. Heb t gelukkig nooit gedaan, maar soms eens een slok van manlief kon ik echt niet weerstaan! Zodra ik bevallen ben wil ik een lekker koud glas bier!
Niet heel vreemd fzo maar ik eet nu vooral zakken chips weg terwijl k eerder niet zo gek op chips ben
De eerste 3 maanden trek in vanille ijs met augurken er op. Zou het nu niet nog een proberen bbrr.. Daarna kwam de soepstengels in de chocopasta. En nu met 33 weken trek in bananen. Helaas werkt dat zo lekker met verstopping en met bananen maar kan ze niet weer staan haha
Hahaha ik las dit en wou het gelijk uitproberen! Zometeen maar even langs de winkel Vorige week wel een sesamcracker met pastasaus en penne op. vreemd, dat je daar ineens zo'n zin in krijgt en de verleiding niet kan weerstaan!
Hier vooral crackers met leerdammer kaas en coolbest aardbeien sap. En Brinta als ontbijt, moet ik normaal niet aan denken! Avondeten krijg ik er niet in.
En augurken op brood! Mmmmh. Vet eten (Mac, kroketten) was mijn tic bij mijn zoon, nu moet ik d'r juist niet aan denken.