Wat is het geslacht van jullie kindje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suzee, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    wij krijgen een meisje!!
    en ook wij vinden de naam Noa erg mooi!!!

2. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    Wij krijgen een jongen. En echt super blij.
    Zag mijzelf altijd al al jongesn moeder dus dit kwam goed uit :p
    Al was een meid net zo welkom geweest, alleen had ik dan wel even om moeten schakelen denk ik.
    Naam hebben we ook al, wisten we al voordat ik zwanger was. Die houd ik nog even geheim. Wel vond ik de naam Hugo heel leuk maar vl was het daar niet mee eens.

3. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Zo jaloers dat jullie het weten. Hier 13-12 de geslachtsbepaling. Ben dan 16 weken zwanger. Volgens mijn eerste gevoel wordt Herben jongen. Mijn man is overtuigd dat het een meid wordt. En daar ben ik nu een beetje in mee gegaan. Volgens de nub wordt het een jongen! Dus misschien toch mijn eerste gevoel volgen?
    De namen liggen al klaar; Matthijs en Sarah.

4. Suzee

Suzee Lid

14 okt 2012
    67
    0
    0
    Accountant
    Hier dachten we beide een jongen maar toen we er bij de echo (31 weken, wilde het eerst niet weten) er achter kwamen dat het een meisje was, waren we helemaal gelukkig

Bedankt voor de reacties! Weinig namen gezien voor inspiratie helaas!

5. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    Mijn gevoel zei van begin af aan een meisje een hele grote verassing en omschakeling dus toen we zagen dat het een jongen werd mijn gevoel was zo sterk dus we hadden ook al de meiden naam maar geen jongensnaam .
    na lang zoeken zijn we er eindelijk overuit vl kwam met de naam en vonden hem meteen passen :D, over 15 weken ongeveer zal hij te lezen zijn ;)

6. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Wij verwachten een dochter! En ze krijgt een prachtige naam, maar die is nu nog even ons geheimpje :D

Deel Deze Pagina