Wij krijgen een jongen. En echt super blij. Zag mijzelf altijd al al jongesn moeder dus dit kwam goed uit Al was een meid net zo welkom geweest, alleen had ik dan wel even om moeten schakelen denk ik. Naam hebben we ook al, wisten we al voordat ik zwanger was. Die houd ik nog even geheim. Wel vond ik de naam Hugo heel leuk maar vl was het daar niet mee eens.
Zo jaloers dat jullie het weten. Hier 13-12 de geslachtsbepaling. Ben dan 16 weken zwanger. Volgens mijn eerste gevoel wordt Herben jongen. Mijn man is overtuigd dat het een meid wordt. En daar ben ik nu een beetje in mee gegaan. Volgens de nub wordt het een jongen! Dus misschien toch mijn eerste gevoel volgen? De namen liggen al klaar; Matthijs en Sarah.
Hier dachten we beide een jongen maar toen we er bij de echo (31 weken, wilde het eerst niet weten) er achter kwamen dat het een meisje was, waren we helemaal gelukkig Bedankt voor de reacties! Weinig namen gezien voor inspiratie helaas!
Mijn gevoel zei van begin af aan een meisje een hele grote verassing en omschakeling dus toen we zagen dat het een jongen werd mijn gevoel was zo sterk dus we hadden ook al de meiden naam maar geen jongensnaam . na lang zoeken zijn we er eindelijk overuit vl kwam met de naam en vonden hem meteen passen , over 15 weken ongeveer zal hij te lezen zijn