schoenkadootjes voor 3 jarige

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Poohbeer2, Oct 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Weten jullie nog leuke schoenkadootjes?
    Wij gaan binnenkort een weekje op vakantie. Ik wil haar daar natuurlijk ook leuke schoenkadootjes geven, maar wel om er daar gelijk mee te spelen. Knutselspullen hebben we behoorlijk veel.
    Willen jullie helpen?

Tuurlijk gaat er ook chocolade in haar schoen. Maar wat nog meer?

2. Mystify

Mystify Bekend lid

May 24, 2011
    938
    0
    0
    Iets dat past bij vakantiebestemming?

Bij bungalowpark met zwembad iets om mee in het water te spelen.
    Aan het strand uitwaaien, zo'n molentje dat draait in de wind.
    Bij bos een zaklamp, hadden bij kruidvat hele leukes met dieren.

Verder,
    Leesboekje
    Pannetje met spulletjes om te koken, telefoontje, iets voor fantasiespel.
    poppendingetjes
    Muziekinstrumentje
    Springtouw( misschien nog iets te jong?)
    paraplu
    Puzzel,spelletje bv domino of memorie

Wat ik zelf nog wil kopen is een adventKalender. Nostalgie haha

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Wat ik eigenlijk bedoel is, bijv. bij de pannetjes die je voorstelde, thuis heeft ze een keukentje. Maar niet in het vakantiepark. Dan kan ze e nog niet echt mee spelen en moet ze wachten tot ze thuis is.
    Dus ik zoek echt losse kadootjes voor in de schoen waar ze direct mee kan spelen.

De zwemspulletjes zijn wel heel leuk. Ik zal eens kijken of ik dat nog kan krijgen... is misschien meer een zomerproduct??!

Ik wil het ook niet al te duur maken, daar ze met sinterklaasavond al genoeg krijgt.
    En een schoenkadootje moet wel een kleinigheidje blijven.

4. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Bellenblaas, houten puzzeltje (1 euro bij Hema), klei (1,70 bij Zeeman).

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,139
    8,870
    113
    Zwemdingen zijn altijd wel te krijgen (en is het niet hier, dan wel in het bungalowpark), alleen is de keus nu waarschijnlijk een stuk beperkter.

Anders misschien een klein boekje of een peutertijdschrift of toch wat om te knutselen (en dan iets om op vakantie te maken, als het een keer minder weer is ofzo)?

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Tja, ik heb een kind dat nog helemaal geen speelgoed heeft...

Bellenblaas, houten puzzel (die overigens te makkelijk is) en klei heeft ze dus allemaal al. Die houten puzzels zijn we leuke schoenkadootjes trouwens.

En zo'n knutseltijdschrift, die dingen zijn duur trouwens. Je bent zo €4,00 verder.
    En dat vind ik toch wel weer een hoop geld voor een schoenkadootje. Denk zelf een beetje rondom €1,00

Heb gisteren al even bij de wibra gekeken, maar kon niks vinden.
    Zo moeilijk!

7. Boefjesmamma

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Gouda
    Aaron heeft ook al vaker bellenblaas gehad, maar is telkens weer net zo blij als hij een nieuw potje krijgt. Stickers idem dito. Nou is hij wel een jaar jonger misschien dat dat scheelt hahaha.

Ik zou inderdaad gewoon eens bij Zeeman, Action ed kijken. Daar heb je vaak goedkoop klein spul. Ik geloof dat ik laatst ook nog zwembad spul heb gezien bij de Zeeman.

8. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Bij de action hadden ze pas kleine canvasdoekjes met verf erbij (van die cupjes als bij tekenen op nr) met een afbeelding van Sinterklaas voor 79 cent. Die heb ik zelf voor in de schoen meegenomen.

9. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Hema heeft ook super leuke dingen voor 1 euro en 3 euro ...

Hier nog geen idee wat ze in haar schoen krijgt...

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,139
    8,870
    113
    Hier ook een kind dat met iedere sticker die ze krijgt helemaal zielsgelukkig is terwijl ze er heel veel heeft. Ik doe haar met doosje stickers dan ook een groot plezier, zeker als ze bv. van Dora zijn. :)

Maar hier voor in de schoen (als ze hem al gaat zetten, zie wel hoe het loopt): Dora kwartet (destijds 1,99 bij het Kruidvat), Prinsessen badkrijtjes (destijds 1,35 oid bij de AH) en dan nog één of twee keer wat lekkers ofzo. Ze snapt het nu toch nog niet zo...dus vaker zetten komt wel als ze wat ouder is.

Je zou ook eens op Lobbes kunnen kijken...komen er natuurlijk wel nog verzendkosten bij, maar misschien kun je daar ook wel de cadeautjes voor pakjesavond bestellen oid?

11. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou eens bij de ah kijken. leuke stickers met het sint thema (onze dochter is gek op stickers) en een sint doeboek om te kleuren en te puzzelen. Allemaal onder de 2 euro. Bij ons in de ah staan van die grote kartonnen displays met aan de ene kant snoepgoed en de andere kant van die leuke dingetjes.

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Heb het nog niet gezien bij AH, zla van de week eens kijken.
    Zo'n canvas met verf klinkt ook leuk. Dat doen we thuis wel vaker (ben al bijna door de flessen plakaatverf heen), maar zo hoef ik niks mee te nemen van thuis. Heb de auto al vol genoeg.

Spullen van de hema, Mijn man werkt er, dus ook daar heb ik bijna de hele collectie van. Vorig jaar een hoop gekocht daar, zoals de houten puzzels. Maar ook veel knutselspullen komen daar vandaan.

Stickers: die doen het hier ook altijd goed en worden idd ook heel veel gebruikt.

Bellenblaas: dat koop ik per liter, kan ik 'm bijvullen. Wordt nog wel eens scheef gehouden hier...

Ga vanmiddag even naar de action, eens kijken of ik daar, al winkelend, leuke dingen zie.

Bedankt allemaal voor de tips!

13. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Belleblaas per liter? Waar kun je dat kopen? Hier gaat de bellenblaas ook altijd heel erg hard als ze het zelf doet. Haha!

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm bij zeeman hebben ze kleine poppetjes voor 1-1,50..
    die minicanvasjes verkopen ze ook vaak bij zeeman, wibra en xenos voor ong. 1 euro.
    en wellicht is een mini-prinsessenpuzzel van de bartsmit (1 euro) ook wel een optie.
    zijn wel hele kleine stukjes!
    en ikzelf ga denk ik voor die per stuk verpakte playmobilpopjes.. maar dat is in jouw geval neit zo leuk
    minisetje kleurpotloodjes is hier trouwens ook altijd handig/leuk.
    net als wat badbruis/verf/kleurtjes.. die geef ik altijd graag tijdens de vakantie omdat wij geen bad hebben.

en als je de aldi in de buurt hebt.. die hebben vaak van die leer/kleur/plakboeken "veur wienug".
    zeker dit jaargetijde is de aldi altijd goed voorzien :)

@zena: bellenblaasspul koop je bij de eerder genoemde hema.
    ik hou het gewoon op afwasmiddel.. enige nadeel is dat dat kantenklare spul altijd mooiere bellen geeft.
    zag laatst een "recept" voor fluoriserend bellenblaassop. Erg cool!

15. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    De Zeeman is ook een topper. Ik heb al aan schoenkadootjes het volgende in de kast liggen:
    * klein hartjesdoosje met ringetje en armbandje van de Zeeman (1,50 euro)
    * mondharmonica
    * de sint en piet van Playmobil (niet echt heel klein kadootje, maar ik vind hem zooooo cool!)

Hier is ze ook gek op stickers, alles waar Dora of Hello Kitty op staat ;) en kleuren (dus potloden, kleurboeken, die heb je bij de HEMA in klein formaat voor 1 euro!)

16. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Kleine schoencadeautjes en gegarandeerde hits zijn:
    Een klein zaklampje. (Hema, voor 1 euro )
    Een verrekijker. (hier gekregen voor een verjaardag, maar het is altijd ruzie om dat ding)
    Een sleutelhanger. (Hema, van die traktatie cadeautjes)
    Een politiefluitje. (is hier wel buitenspeelgoed, ;) )
    Een klein muziekinstrumentje. (sambaballen, ook van de Hema)

Je ziet, ik kom nog al eens bij de Hema... ;)

17. Boefjesmamma

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Gouda
    Ik zag bij Kruidvat een kaleidoscoop. Dat is misschien ook wel leuk! Ik weet alleen even niet of ze ook een meisjes variant hadden ;).

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Nu meiden, ben wezen shoppen vanmiddag. Eerst de zeeman in gegaan. 2 leuke dingetjes gekocht. Toen door naar de intertoys, daar een rek vol "schoenkadootjes" variërend van €0,99 tot 3,99
    Nou de 1 euro dingen waren een potje slijmy (smurfensnot) en een scheetkussentje, de rest was een stuk duurder. Vind 3 euro voor een schoenkadootje nog al veel, aangezien we 3 weken schoenen mogen zetten. Bij de hema ook niet veel. Ja, weer een stuk duurder. Zelfs een zakje chocolademunten zijn, ik geloof, €1,50 ofzo!

Dus door naar de action. Daar wel leuke dingen gekocht, maar wel weer heel veel knutselspullen allemaal in sint en piet sfeer. Nou ik heb een begin, maar compleet ben ik nog lang niet.

Saskia: recept voor fluoriserende bellen? Gaaf!!!

19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,139
    8,870
    113
    Hoeveel keer wil je je dochter haar schoen laten zetten dan...?

20. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    pff onze kinderen krijgen geen schoencadeautjes, gewoon een paar pepernoten of een of twee chocolademuntjes en klaar. cadeautjes krijgen ze wel met sinterklaasavond. maar ja...dat is mijn mening.

Share This Page