Dit is de eerste keer dat ik test met ovulatietesten. Op de eerste dag van mijn laatste menstruatie, 22 november, was er al een licht streepje op de ovu test, niet even donker als de controle lijn dus ook niet positief, net na mijn menstruatie 27 en 28 november was er best een duidelijk test streepje maar nog steeds niet donkerder dan het controle streepje vanaf 1 dec een klein beetje bloedverlies misschien eisprong bloeding? En negatieve ovu testen vanaf toen, echt Omo wit. Ik blijf nog even doortesten want dit is mijn eerste keer met ovu testen en misschien komt m'n eisprong later pas. Ik heb nog nooit een bloeding gehad bij mijn eisprong. Ik ben al een jaar gestopt met de pil dus kan niet aan ontpillen ofzo liggen. Ik heb een cyclus van 25-35 dagen zou ook wel een vroege eisprong zijn op cd 9. Zijn er meer die niet knal positief testen maar waarbij de testen wel van kleur naar Omo wit gaan? Alvast bedankt!
Ik vind de testen van de action lang niet meer zo goed als eerst want toen kreeg ik ook knallers maar sinds ze vernieuwd zijn niet meer. Ik vind die van de bigbazar erg goed! Veel nauwkeuriger!
@maybee2 bedankt Ik heb nu die van zwanger en kids besteld maar zal die van big bazaar ook eens proberen!
Jaa die zijn ook fijn van zwanger en kids maar die vind ik zo klein. Die van de bigbazar zijn gewoon midstreams
Ik vind die van de action ook K..! Nog nooit een knaller gehad. Ook deze cyclus weer. Nog lang niet positief maar toch echt een smiley op de CB.
Bedankt dames!! Ga volgende ronde gewoon beginnen met zwanger en kids ovu testen ik blijf nog even doortesten met action want heb er nog een paar en als die wit blijven heb ik misschien toch een vroege eisprong gehad wat natuurlijk helemaal niet erg zou zijn 😊
Ik had met de testen van de action ook heel vaak een licht streepje. Ik had daarom testen van 2 Be sure besteld. Gisteren getest en ja hoor een dikke knaltest. Ik had nog een paar van de action dus die ook gebruikt om te kijken wat die nu zal doen en die was ook donkerder!
@anoniemH Ik zie het ik blijf dus zeker nog even doortesten, misschien is mijn eisprong dan nog niet geweest dan kan ik alleen de bloeding na vermoedelijke eisprong niet verklaren