Bij de action wat nieuwe stopcontacten met usb aansluiting, leuke gadget voor man . Een grote bedsprei ook daar, en bij de Wibra een paar flessen Dasty gezien we een verhuizing voor de boeg hebben morgen en er nog het e.e.a goed schoongemaakt moet worden haha.
Ik heb net een nieuwe accu voor de auto afgerekend. Die was helaas ineens helemaal dood. Sta je dan! Maar goed. Ik kan weer verder rijden.
Ben je mooi klaar mee! Gelukkig kan je weer verder Mijn laatste aankoop: opnieuw een mega grote koffie bij de Starbucks Gisteren 2 bijzettafeltjes. Iets meer noemenswaardig dan mijn cafeïne verslaving die veel te veel geld kost....
Een badpak voor onze oudste 2 Mijn excuus is dat de zon scheen, mijn man vond het nogal voorbarig Een zomerse outfit voor mijn man, zelfde excuus Oh, en haarverf voor mezelf.
Muziekdoos van Nijntje en een monsterpak vaatwastabletten (Kruidvat), een gewone bril en een zonnebril op sterkte (Specsaver).
Vanmiddag onze bestelde meubels opgehaald en het restant moeten betalen. Zoooo blij ermee Dit weekend gaan we dan eindelijk verhuizen
Sinds ik vanmorgen het weerbericht zag in het opvrolijk-topic ben ik los. Totale schade: 3 paar sandalen, een zomerjurk, een stapel tshirts en een lege rekening
Wij hebben hier vandaag een nieuwe keuken gekocht voor in ons nieuwe huis!! Weer een stapje dichter bij de verhuizing!
Twee tassen: een klein schoudertasje en een wat grotere handtas. Tassenwinkel hier heeft opheffingsuitverkoop en mijn handtas viel na meer dan 10 jaar gebruik zo'n beetje uit elkaar, dus met deze hoop ik minstens even lang te gaan doen.
sweat colbertje voor zoon Schoenen voor 2 kids en voor mij zelf Parfum voor mezelf 2 broeken en 2 shirtjes voor mezelf Een doos vol met spullen van afvallenmetbregje Haarverf Haarmasker Shampoo Douchegel Oogpotlood Palet oogschaduw