Afgelopen dinsdag. Voor mijzelf 2 paar nieuwe schoenen Voor dochter: 2 paar nieuwe schoenen, spijkerbroek vingino, t-shirt replay, hoedje ikks, zwembroekje claessens, jurkje ikks
Gisteren voor ons zoontje zwarte spijkerbroek een grijze nette broek en een trui van cars Voor mezelf grijs rokje met grijze schoentjes
Twee broekjes bij zara en twee shirts bij Sissy boy voor m'n zoontje.voor mij een witte blouse bij Sissy boy.
Voor mezelf.... poe... Dat is al een hele poos terug! Ik denk dan toch een maand of wat geleden een hele berg positiekleding van Noppies en Esprit Maternity. Voor de kleine heb ik afgelopen week twee tuniekjes en een broekje met polkadotjes bij de HEMA gekocht, een jurkje en een rokje van IZmini bij de V&D en twee geweldige maillotjes bij de Bijenkorf.
Leuk om te lezen allemaal! I love shopping!! Wij gaan morgen nog even naar bataviastad om nette schoenen voor mijn man te kopen (hopelijk kan ik de verleiding weer staan om i.p.v. voor mijn man voor mezelf te gaan kijken)
Positie spijkerbroek ... Ben nog niet zo lang zwanger maar was in de aanbieding en heb hem toch nodig Zometeen En eergister bij de schuurman nieuwe schoenen gekocht !! 2 paar laarzen en 3 paar pumps totale waarde kwam op 389,75 en ik heb 34,95 betaald ! Laarzen waren afgeprijsd naar een tientje en de pump voor 4,95 Word helemaal happy van die sales hahaha
Voor de kleine man een shirtje met een takelauto erop en sokjes. Voor mezelf een truitje en een tuniek, alletwee met lage v-hals voor de borstvoeding.
Ik kan het voor mezelf niet eens herinneren! Denk dat dat mijn schoenen waren, maar ben van plan daar maandag verandering in te brengen!
Ik koop elke week wel wat (Ben helemaal gek op shoppen) Dit heb ik vorige week gekocht. Voor mezelf: Strakke jeans (ZARA) Blazer (ZARA) Blouse (ZARA) Voor me zoontje: Jeans met bretels (ZARA) Stoere schoentjes (ZARA) Voor manlief: NIKS (wij gaan vanavond naar de stad, hij wilt een nieuwe jas en schoenen)
Na deze week een enorme stapel niet-passende kleding uit m'n kast getrokken te hebben, heb ik eergisteren 2 nieuwe jurkjes van desigual gekocht
ehh vorige week sokken voor de kinderen, boxers voor mijn man en 2 hema shirts voor mij die van 6 euri. paar weken daarvoor 2 spijkerbroeken voor colin . morgen nieuwe schoenen voor kids . dat was het wel weer even voor de komende maanden.
Deze prachtige bh: Lou Piccadilly Contour Bra 20615 - Lou Bras En dan in deze kleur: Half cup bra: new collection piccadilly Goed voor gespaard, was hard nodig weer eens een echte goede bh ipv een uit elkaar vallende Sapph.