Het laatste wat ik op marktplaats gekocht heb, is een geweven draagdoek. Ik koop veel via marktplaats: zoveel dingen waarvan ik het zonde vind om de nieuwprijs te betalen. Ben nu op zoek naar een fietsje voor onze oudste Verkoop ook veel via marktplaats: ideaal
Kasteellamp voor de babykamer (van ons tweede wondertje dus). Daarvoor iets eerder gekocht: Slee voor Aiden Babykamer (meubels in kasteelvorm) voor ons tweede wondertje Nu op zoek naar een goede niet dure buggy voor Aiden.
Op de Franse variant van Marktplaats heb ik in januari een Quinny poppenwagen gekocht met maxi cosi, draagwieg en buggyzitje. In het roze die nu amper nog te verkrijgen is (ik vind de nieuwe variant met dat oranje niet zo mooi). Ik heb 15 euro betaald. Ik vond het al waanzinnig goedkoop, want alles zag er heel mooi uit, maar zo'n 2 weken later kwam de aap uit de mouw toen het eerste wiel afbrak Blijkbaar waren de dingen waar de wielen mee vastzaten helemaal versleten....Maar goed ik heb een mailtje gestuurd naar Smoby en die hebben me van de week gratis nieuwe onderdelen opgestuurd Was het dus toch nog een koopje
Het laatste wat ik op marktplaats heb gekocht is een ledikant met matras en matrasbeschermer, een commode en een wandrekje voor boven de commode. Alleen heeft het ledikantje een opknapbeurt nodig dus paps maar even lief aankijken
Cupcake decoratie en uitstekertjes voor fondant wat een vrouw te veel had van haar eigen hobby.. mijn dochter was helemaal happy
Hier een lieveheersbeestjes pak voor de carnaval voor ons meisje. Was in de winkel niet meer t krijgen deze mevr maakte ze zelf
Carnavalskleding voor beide kinderen. Nu op zoek naar wat kleding voor de oudste. Hij heeft een groeispurt.
Een electrische grasmaaier, en ik ben me er toch blij mee!! Nooit meer met de handmaaier mijn 120 m2 gras maaien