Goh vervelend. Ik begrijp natuurlijk dat je enorm baalde dat je pas later bij je familie terecht komt. Maar weet je wat pas echt vervelend is. Dat de familie van die jongen of meisje hun zoon/dochter/broer/zus nooit meer zien. Dat is pas vervelend. 4 uur, 4 dagen, 4 jaar, 4 decades. Nooit meer. Het is verder niet persoonlijk bedoelt maar het stoort me enorm dat mensen dit soort dingen zeggen.
Het leukste 2 dingen die de laatste tijd zijn gebeurd is: - Dat het afvallen goed gaat - Dat ik een LEO operatie krijgt ( weer een stap dichter naar mijn aller grootste wens) De twee minder leuke dingen: - Dat ik na 27 maanden nog niet zwanger ben - Mijn opa is overleden
Leukste : dat wij gister hele lekkere dekbedden bij de Ikea gescoord hebben en daar heb ik vanacht echt heeeeerlijk onder liggen slapen minst leuke : dat de keuring (en grote beurt) van ons autootje flink wat duiten kostte :S
het leukste; onze dochter Lisa minder leuk; dat mn pa de afgelopen 4 weken in het ziekenhuis ligt (gaat nu gelukkig steeds beter).
Het leukste:mijn positieve test vanmorgen! Het vervelendste:euhm...waarschijnlijk de rekening van de belastingen ja!
Het leukste is dat mn collegaatje/vriendin gisteren opbelde dat ze ten huwelijk was gevraagd. Het minst leuke is dat Justin deze week al ziek was en nu ben ik ook geveld.
dus als ik bij de bakker brood koop moet ik ook maar in elkaar zakken van ellende en medelijden omdat de halve wereld hun kinderen honger zietn lijden en zelfs ziet sterven van honger? zo blijf ik bezig om bij alles maar aan iedereen te moeten denken, voor zijn familie vindt ik het verschrikkelijk maar mag ik het daarom niet hinderlijk vinden dat ik daardoor maar aan mijn lot werd overgelaten in the middle of no where terwijl wel iedereen in paniek aan komt snellen voor zo'n figuur wat al dood is door eigen keuze, en dat ik pas 's avonds laat thuis aankwam als vrouw zijnde alleen over straat? in dat soort "ver van me bed show" gevallen denk ik toch liever eerst mezelf en aan mijn kinderen dan aan de familie van de overledene! vervelend als jij dat storend vindt!
ik ben het met je eens maar moest toch effe reageren, ik bedoel hoe kun je nou zo'n misplaatste reactie hier neer kwakken dit is toch gewoon een onschuldige topic?!?! als iemand issues heeft stuur dan een pb of zo maar neeeeee hoor, het moet weer zo nodig in de topic geplaatst worden BAH! anyway, verder met het onderwerp
Oke prima. Ontopic. Het leukste dat mij is overkomen is dat ik getrouwd ben en zwanger en mijn hele leven op de rit heb. Het vervelendste is dat mijn lieve broertje dit allemaal niet kan meemaken omdat hij een paar jaar geleden voor de trein is gesprongen. Weet je ook gelijk waarom mijn tenen krom gaan staan als ik zulke dingen lees.
mods mag hier een slotje op kennelijk heb ik onbewust iemand gekwetst en dat is nooit mijn bedoeling geweest met deze topic amarantha excuses en gecondoleerd met je lieve broertje
Het vervelendste is dat ik na een reeks van vervelende kwalen en ziektes nu weer een dochter heb met de waterpokken. Vanmorgen zei de VK dat ze dus niet bij de bevalling of de kraamtijd mag zijn als ze nog ziek is. Het leukste (of eigenlijk liefste) is dat mijn dochter me zag huilen (was het goed zat nl). Ik heb pepermuntjes (pepernootjes, zoals zij het noemt) tegen het zuur op mijn nachtkastje liggen. Toen ze me zag huilen vroeg ze wat ik wilde, pakte een pepermuntje en vroeg of ik een beetje ziekies was. Toen bood ze me een pepermuntje aan. Wat een lieve schat! Heerlijk van het hebben van kinderen: je kan je nooit lang sip voelen...
Jammer trouwens van het bekvechten. Heb begrip voor allebei de kanten hoor, maar door dingen eerst te zeggen ipv te verwijten kan er een stuk voorkomen worden. Verder wel een leuk topic. Relativeert de boel weer heerlijk als je even je teveel richt op het negatieve!
het leukste is dat we aan het verbouwen zijn en dat ons huisje ontzettend mooi word ! en minder leuk is dat het beeldscherm van mijn laptop verrot is en dat ik morgen naar de tandarts moet ! L.sybje