Wat is het meest onbezonnen wat je gedaan hebt?

Discussie in 'De lounge' gestart door hollandsenieuwe, 5 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.690
    113
    @Simba1992 @Liekje81 wat grappig om te lezen dat ik niet de enige ben was met het geniale plan :D

Simba1992 en Liekje81 vinden dit leuk.
  2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.690
    113
    Ja klopt uit 91 en idd in 2007.

Zoohee jij bent net ff een stapje verder gegaan :p wij gaven elkaar net een knuffel.

3. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Haha wat een heerlijke dingen kan me in zoveel herinneren...

Alles waar ik op hoop is dat dochterlief maar 25%van mijn dingen gaat doen.. anders krijgen mijn man en ik het nog zwaar te voorduren.....

Blijdorp en DastyQueen vinden dit leuk.
  4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Cool was dat he?

Ik had ook de stoerste van mijn hele vriendengroep.

Tot ik bovenop een auto pofte (niet mijn schuld tevens) met ongeveer 50. Ik heb m gelijk verkocht.

Dan maar minder stoer.

Chocoladetaart vindt dit leuk.
  5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh en nog een.

Met oud en nieuw, net single, de beste vriend van je broer versieren en met m naar bed gaan terwijl die een vriendin heeft (en daar later pas achter komen)

Drama. Ik kan me dr nog voor schamen..

Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Kijk, dat is het betere werk:D

Bubblez en DastyQueen vinden dit leuk.
  7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik was echt een verschrikkelijke puber. Zo erg dat ik zelfs naar een zmok school ben gestuurd toen ik van de reguliere middelbare school getrapt was... Het meest onbezonnen was wel snachts uit me slaapkamerraam klimmen en hele nachten op straat hangen met vrienden. Zo gevaarlijk! Wat er wel niet had kunnen gebeuren.... Ook heb ik een periode gehad dat ik aan het ontdekken was met drugs. Ik heb een keer 6 xtc pilletjes achter elkaar geslikt toen. Ik had wel dood kunnen zijn. Ik hoop echt dat mijn dochters niet mijn streken krijgen want dan krijg ik echt me handen nog vol..

8. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    Op mijn 16e op vakantie in Italië samen met een vriendin meegaan met 2 Italianen naar het strand, 's avonds laat. Beetje gezoend, beetje gevoeld en toen netjes terug gebracht maar als ik er nu aan terug denk was het erg onbezonnen..

DastyQueen vindt dit leuk.
  9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ben ooit een keer met een verdrugsde vriendin op stap gegaan en heb toen bij een vreemde jongen geslapen die ik 10 min had gezien.
    En samen met mijn man een tattoo van ons laten zetten, terwijl we pas 5 maanden samen waren.

10. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Dat doe ik nog elke dag:p

mamaK79, famofthree, pietje1987 en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.824
    2.249
    113
    Daar ben ik wel benieuwd naar.. te jong? Verkeerde partner?

12. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Zo te lezen was ik echt braaf vroeger haha. Hooguit een paar keer stiekem het land doorreizen toen ik nog jong was.

DastyQueen vindt dit leuk.
  13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

hahaha cool!

14. Neilia

Neilia Niet meer actief

Op mijn 15e toen ik nog rookte heb ik eens bij een wildvreemde aangebeld om 2 uur ‘s nachts om te vragen of tie een aansteker had voor me.

Die man heeft me echt verrot gescholden :roflmao:

Mop81, Biny, PenK en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

De avond dat het uit ging met mijn ex intrekken bij een collega, meteen een relatie met hem beginnen, 1 maand later besluiten om samen te blijven wonen, nog 5 maanden later de pil wegdoen, nog een maand later ja zeggen op en aanzoek, nog 12 maanden later met hem trouwen en nog 6 maanden later zwanger zijn :roflmao:

We zijn heel gelukkig samen :D

brocante, Ukkie1, pietje1987 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik gok toch flink blowen elke pauze in mijn examen jaar.

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik was een enorm feestbeest, ging echt zoveel uit vanaf mijn 14e tot mijn 28e. Zo vaak vage mensen tegen gekomen, gelukkig is het altijd goed gegaan maar het had ook zomaar gekund dat mensen verkeerde bedoelingen hadden. Huisfeestjes, after party's, allemaal met een slokje op. Stiekem was het een fantastische tijd.

Biny vindt dit leuk.
  18. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hahaha die vind ik echt te grappig :D:D:D

19. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Wauw wat een verhalen! Vergeleken met jullie was ik echt een engeltje.
    Ik ging nooit stappen als tiener, ben misschien 2 keer dronken geweest, zoende niet met jan en alleman (eigenlijk alleen met mijn huidige vriend...:$) en heb in totaal 5 sigaretten gerookt in mijn leven.
    Had gehoopt dat daar meer van zou komen in m'n studententijd (had namelijk hele strenge ouders).
    Maar ik ging zo'n drukke studie doen dat ik blij was als ik eens op de bank kon zitten.

Gets wat saai eigenlijk.

Het spannendste wat ik ooit gedaan heb is stiekem afspreken met een jongen. Ik kende hem al heel lang, hij kwam uit een prima milieu.
    Maar omdat ik 0.0 ervaring had met jongens, durfde ik het gewoon niet te vertellen tegen m'n ouders. Ik was bijna 19 :roflmao:
    Maar uiteindelijk zijn we super degelijk naar een park gegaan waar we heel saai op een bankje hebben gezeten.
    En op de terugweg kwam mijn vader ons tegen...:eek:
    Stel je voor, het meest rebelse moment (*kuch*) van mijn leven en exact op dat moment rijdt je vader langs...:rolleyes:
    Maar ik ben desondanks nog wel steeds samen met die beste jongen :)

JisL, HooyoShimbir, jupke en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik had op mijn 14e een crush op een barman van een kroeg op het Rembrandsplein. Denk dat hij een jaar of 28 was en achteraf dondersgoed wist hoe oud ik ongeveer was. Regelmatig met hem gezoend en kreeg vaak gratis drankjes van hem. Tot ik op een dag binnen kwam, hij er niet was en hoorde dat hij was ontslagen omdat hij ghb in meiden hun drankjes gooide en dan sex had achter de gardarobe in de kroeg. Zo blij dat ik het bij zoenen hield en met andere dingen nog enigsinds preuts was op die leeftijd.

Deel Deze Pagina