Wat is het meest onbezonnen wat je gedaan hebt?

Discussie in 'De lounge' gestart door hollandsenieuwe, 5 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Echt teveel onbezonnen dingen gedaan. Maar wat mij het meeste bijblijft is dat ik samen met 2 anderen fikkie ging stoken in een leegstaand huis. Op de eerste verdieping. Boven miste een deel van de vloer( misschien hadden we hierdoor kunnen bedenken dat het huis niet heel veilig meer was.) we hadden een pan gevonden waar we papier in verbrandde en als de pan vol was gooide we die door de opening naar de begane grond. Na een poosje zagen we rook naar boven komen van de begane grond. Toen zijn we heel hard weggerend. Buiten kwamen we een vader tegen die zich afvroeg waar we waren. Die had gelukkig niks door want we stonden nog steeds vlakbij het huis. Hele nacht wakker geweest omdat ik echt dacht dat het huis afgefikt zou zijn. Dit was gelukkig niet zo. Was toen 12 :oops:

Mijn man en ik hebben samen ook veel onbezonnen dingen gedaan. Hoop ook van harte dat onze kinderen niet zo impulsief en avontuurlijk zijn als wij :rolleyes:

2. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Stiekem op date gaan met een 18 jaar oudere vent. Ik had verteld dat ik naar een vriendin ging, alleen kwam mijn vader die vriendin per ongeluk tegen. OEPS! Mijn vader zei toen ik thuis kwam wie was die gozer ik pak een shutgun en (Nouja invullen maar)
    Inmiddels 8 jaar verder en twee kinderen rijker! Paps en manlief inmiddels dol op elkaar :)

3. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Gedronken in Spanje en op een hoge muur geklommen en er vanaf gevallen. Was bijna een dwarslaesie maar ik had geluk. Kwam er met een gebroken rug vanaf. Heb nog nooit zo gegild van de pijn en ze hebben moeten reanimeren. Soms ben ik blij zelf geen kinderen te hebben uhm

4. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik lees veel dingen die ik herken :oops:

5. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Me 2 en ik maar denken dat ik wel mee viel.. Kan ze bijna allemaal aanvinken. :$

Blijdorp vindt dit leuk.
  6. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Wtf, dit is heel heftig. Hoe oud was je? Heb je er wat aan over gehouden?

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Toen ik jonger was ben ik vaak van huis weggelopen. Eerste keer was ik 12, met de trein naar denhaag gegaan met een vriendinnetje. Had geld van me moeder meegenomen en ons plan was weken weg te blijven. We wouden slapen achter een fietsenhok buiten maar een jongen had ons door, en heeft onze ouders ingelicht die ons toen hebben opgehaald.

De 2e keer weglopen was ik naar Groningen gegaan. Ik had een internet afspraak met een jongen. Aan het eind vroeg hij of ik een slaapplek had. Dit had ik niet, maar ik wou niet zielig overkomen dus heb ja gezegd. Heb een tijdje lopen struinen toen ik een vrouwelijke zwerver tegen kwam. Ik vroeg haar waar je kon slapen. Ze bood aan dat ik met haar mee naar huis mocht. Dit heb ik gedaan.:eek: Ik kwam in een vies oud huis zonder water of electra. Er was een bed boven waar ik kon slapen. Ik was zo bang! Maar ook niet weggaan ofzo.. Heb mijn telefoon, geld en belangrijke dingen bij mijn bh en onderbroek ingestopt :p Volgende morgen werd ik wakker. Toen zei ze "als je het zo slecht hebt thuis mag je hier wel blijven wonen". Nou zo slecht had ik het op dat moment niet meer thuis.:o: Haar dochter zou smiddags langskomen met een jeugdzorg medewerker. Toen die er waren en die man erachter kwam hoe ik daar ben gekomen heeft die man mij thuis afgezet. Mijn moeder was WOEST.

Als ik daaraan terug denk dan verklaar ik mezelf echt voor gek. er had zoveel mis kunnen gaan!

Marchella vindt dit leuk.
  8. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Ik ben opgelucht te lezen dat ik niet de enige puber was die véél domme dingen heeft gedaan. ;)

Hommeltje vindt dit leuk.
  9. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Sorry lees het nu pas +Sue87 Maar ik heb er niets aan overgehouden. Echt helemaal niets! Ik was 22.

Deel Deze Pagina