Mijn stiefmoeder is fotograaf en heeft een leuke opdracht. Voor deze opdracht gebruikt ze eerst mijn dochter om proeffoto’s te maken. Nu is het een foto van een kind op een trapje en daar moet een leuke tekst of kindetlijke woorden naast komen. De foto’s zijn inmiddels gemaakt en nu moet ik nadenken over de tekst/woorden. Wie heeft een ideetje?
De foto’s zijn gemaakt, moeten nog bewerkt worden en fotografendingen (geen idee verder) mee gedaan worden. Ik moest alleen denken over een tekst of woorden. Maar wel zoiets idd...
Hij is erg standaard geworden, maar gelijk heel mooi! Ik zal hem er een kwartiertje opzetten. En het is niet degene met het trapje geworden, maar één van de eerste testfoto’s
Ik probeerde hem op mijn profiel te zetten, maar dat kan niet meer denk ik? Kon hem ook niet pb-en naar je
Okee, dus we moesten nadenken over een tekst bij een denkbeeldige foto van een kind met een trapje. Die later is veranderd in een foto van (ik neem aan) een kind zónder trapje, die je wel hebt geplaatst, maar dusdanig kort dat niemand hem heeft gezien. Wat is uiteindelijk de winnende tekst geworden?
Helemaal juist @Whysteria! Jij begrijpt het. Ik had de foto geplaatst, maar wil haar hier niet bekend maken. Dan krijgt zij al die fanmail ipv jij.... Het is geworden i love you to the moon and back