Wat is het meest vieze, wat je ooit gegeten hebt.

Discussie in 'De lounge' gestart door BeingMommy, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

een blikje chocomel bedorven. ikke dorst, ruk dat blikje open, zet het aan mn mond, giet naar binnen en 1 vieze gore dikke drab. heel lang geen chocomel op toen

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Een koeientong, brrrrrr. Die spikkeltjes die je op een tong ziet. Ik heb het gegeten omdat ik vond dat ik het wel moest proberen.
    Het was niet vies, eigenlijk best lekker. maar het idee. Ieehhh

En mn vader zat laatst heerlijk spinazie (uit een potje van hak) te eten. En toen was hij aan het kauwen en we hoorden echt krrrrrkkkk. En hij spuugt wat uit. Een dikke vette kever. JAKKES

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Duivenborst..gatverdamme! Ik liep stage in een restaurant en moest het persee proeven van de chef,echt zoooo ranzig!

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik had kippesoep van de chinees afgehaalt, kauwde ook op iets hard, haalde het uit mijn mond..... het leek precies op een vieze nagel van een grote teen.... jakkie, ik heb met toch zitten kokhalzen en zo..... later keek ik eens goed was het gewoon een raar botje...:p:p:p:D

5. angie23

angie23 Niet meer actief

Ik heb zover ik 'weet' niks vreemds gegeten, maar mijn dochtertje wel.
    Die zat heerlijk te smullen van haar toetje tot dat ze ineen ging kokhalzen ze haalde zo een sponsje van een oordopje uit haar mond :$..

Daar ging ik ook van kokhalzen :)
    Enne die toetjes komen er hier echt niet meer in!

6. Dani11

Dani11 Niet meer actief

In Portugal bij familie in het noorden, daar leven ze echt nog traditioneel en maken veel van het land zelf en een tante van me had marmelade gemaakt en ze zette het potje op tafel met boterhammen om zelf te smeren, toen ik het potje pakte zag ik allemaal larven door de marmelade kruipen ieeeeeeeeeeee heb nooit meer marmelade gegeten en heb ook nog moeite met jam te eten.

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hahah, gatver die kever! :)

8. angie23

angie23 Niet meer actief

Dat meen je niet :$.. Iewwww

9. Jel

Jel Niet meer actief

Een haar in mijn vlees bij een wokrestaurant.

En toen ik een jaar of 14 was, was ik met mijn ouders naar een of andere vlooienmarkt en daar stond ook een buitenlands tentje. Je kon daar daar dingen pakken die je mocht proeven. Er was ook een bakje met rode ' ballen' erin en dat zag er lekker uit. En ik deed hem in mijn mond en dat ding was me toch goor. Zuur, maar niet de zuurheid van een zuurstok, maar anders zuur, kan het niet echt uitleggen. Ik durfde dat ding niet uit te spugen. Er was nergens een prullenbak te bekennen en ik vond dat onbeleefd... Als ik er weer aan terug denk proef ik die gore smaak weer.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb een keer een pleister in m'n pindasaus gehad.
    Heb heeeel lang geen pindasaus van de snackbar meer gegeten.

Ik heb een keer kleine spinnetjes in mn brood gehad.

11. lea

lea Fanatiek lid

Kip pesto salade..... Daarna griep gekregen, en dat was het laatste wat ik gegeten had. (en het eerst wat er dus uit kwam) bah als ik er nog aan denk....

12. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Mijn broer een keer een worm (sla uit de tuin van mijn vader)
    bedorven melk
    haring en andere vis, BAH!

Wisten jullie dat er wel insecten in etenswaren mogen zitten? Hier is de top 10: :$
    1) Bevroren asperges of asperges uit blik. Producenten mogen zes kevereitjes aan 10 procent van de asperges laten zitten: gemiddeld 40 tripsen per 100 gram, of ze moeten zorgen dat de resterende insecten of delen van insecten een gemiddelde totale lengte van zeven millimeter hebben per 100 gram. Lekker knapperig.

2) Rode bosbessen uit blik. Per halve kilo worden drie larven toegestaan.

3) Bevroren spruitjes. Even goed inspecteren: fabrikanten mogen tot 30 bladluizen of tripsen per 100 gram laten zitten.

4) Sinaasappelsap uit blik. Pikant: producenten mogen in het sap vijf fruitvliegjes of één made per 250 milliliter toestaan.

5) Maïs uit blik. Elke 12 kilo maïs mag twee oorwormen of larven bevatten die drie millimeter of langer zijn zolang de totale lengte van de (delen van) larven niet meer bedraagt dan 12 millimeter.

6) Dadels. Fabrikanten mogen vijf hele insecten (of delen die tezamen vijf insecten vormen) in 100 gram verwerken.

7) Vijgenpasta. Fabrikanten mogen maximaal 13 hoofden van insecten per 100 gram toestaan.

8) Pasta. In elke portie van 225 gram mogen maximaal 225 delen van insecten zitten. Eet smakelijk.

9) Gedroogde paddenstoelen. Smaakt je eekhoorntjesbrood een beetje vreemd? Elke 15 gram gedroogde paddenstoelen mag tot 100 maden bevatten, ongeacht hun omvang, maar slechts twee maden die langer zijn dan twee millimeter. Er mogen ook 75 mijten in zitten.

10) Bevroren perziken of perziken uit blik. Elk blik mag één larve (of fragment daarvan) bevatten met een maximale lengte van vijf millimeter.
    Bron: Rawstory.com

13. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Het kan ook nog een oksel of borsthaar zijn...of baardhaar:D

14. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh man, ik word echt onpasselijk van jullie 'bevindingen'. Kan me niet herinneren dat ik zoiets meegemaakt heb, behalve incidenteel een haar ofzo. Even afkloppen maar ;)

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Of een konthaar ( iiieeeeuuuwwwww:$:D)

16. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

ja, zou iemand zijn kont aan druiven afvegen....misschien zat er dan nog meer op behalve een konthaar:D:D:D

17. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Ik ben gek op zonnepitten eten, kon tig zakjes op een dag op, ik ging 15 jr geleden naar Spanje op vakantie en daar op de markt heb ik dus zonnepitten gekocht, doe ik dus nooit en nooit meer , want op de hotelkamer wou ik dus pitten knagen en ik voelde dus wat in me mond, waren het wormpjes/ maaien ieuw ik was gelijk genezen van de zonnepitten.

En ik heb een keer een dode lieveheersbeestje in me spinazie gehad was uit een pot van hak, sindsdien eten we geen potten meer.

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
  19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ehmmm, huzarensalade, bedorven melk en rozenbottel thee.

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Toen ik een keer Djoez dronk (beetje hetzelfde als taxi) nam ik een slok en kwam er een hele gore slijmbal mee uit het pak :( /echt heeel smerig. Was toen een jaar of 11 vermoed ik.

En heb wel een keer echt heel smerig gegeten, word nog misselijk als ik eraan denk.
    Dat was op de verjaardag van iemand die met een halve surinamer was en die wilde dus surinaams koken.
    Ik kreeg een bord met 1 harde klomp plakrijst, maar het plakte niet zoals het hoorde te plakken, je kon er een raam mee ingooien. Daaboven op lagen smaakloze gebroken sperziebonen uit blik met een "toefje" kerriepoeder erop en daarboven lag een heeeeel waterig kippenvleugeltje (ongekruid), dat vel was gewoon net slijm. Ze had ook pom gemaakt en dat was zo helgeel dat het licht gaf. Dat zal ik nooit, maar dan ook nooit meer vergeten. Wat een ranzigheid zeg!

Deel Deze Pagina